Even voorstellen...

Ik kan toch beter voortaan even alle berichtjes lezen, voordat ik ga reageren....
Lees nu net dat het al op gang is gekomen bij jou.... Sorry!!
Liefs van Sisi.

He Sisi,

Geeft niks hoor! Ik dacht dat het gister afgekomen was maar ik heb me denk ik toch vergist alhoewel ik dan geen idee hab wat ik gister verloren ben maar dat terzijde...

Vanmorgen had ik al flinke rugpijn en dat bleef maar zeuren. Omdat ik nog zo moe ben heb ik lekker een middagslaapje gedaan tegelijk met mijn dochter en daarna voelde ik me eigenlijk prima. We zijn ff naar de supermarkt gegaan en op de terugweg kon ik niet meer. Ik voelde me ineens belabbert en eenmaal thuis verloor ik een flinke prop wat ik nu denk dat de vruchtzak met het vruchtje erin geweest moet zijn. (Sorry trouwens voor dit smerige verhaal maar ik moet het ff kwijt hoor!)Vlak daarna voelde ik me weer helemaal goed dus hopelijk hebben we nu het ergste gehad.

Ik hoop voor jou ook dat het meevalt en dat je niet alsnog gecurreteerd hoeft te worden. Sterkte ook voor jou!

Groetjes Sandra

hoi hoi

jeetje meid veel sterkte hiermee.......

inderdaad je kasn hier alles kwijt er zijn altijd mensen die op je vragen reageren of oid....ik heb het als heel prettig ervaren...

ik hoop dat alles snel zijn uitgang heeft gevonden en dat je het kan verwerken , want dat kost echt tijd... het is niet niets..

wbt curretage is was er ook heel bang voor, maar het is me wel meegevallen..

liefs tobi

Terug
Bovenaan