even voorstellen

quote: carina1978 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-08-2007 00:00:51'));

bedankt taralientje!
Bij jou was het kindje natuurlijk al veel groter, snap dat je dan gelijk een curretage krijgt. I zie er best tegenop het zelf te doen morgen, maar ik wil het wel proberen. juist om het geestelijk te kunnen afsluiten.
Ik ben bang dat ik na een curretage wakker wordt met een leeg gevoel en daar niks mee kan. Als je het zelf meemaakt lijkt me dat gemakkelijker te plaatsen.

Daar heb je helemaal gelijk in hoor!! Ik voelde me zo eenzaam en leeg toen ik bijkwam. had ook heel graag gewild dat het spontaan was gekomen zodat ik het ook nog had kunnen zien maar helaas.
Heel veel sterkte vandaag!! Laat je nog even weten hoe het met je gaat vandaag?

vannacht is het gebeurt. zonder hulp van pilletjes heeft mijn lichaam het zelf gedaan!

ik werd wakker van een nat gevoel (waarschijnlijk vruchtwater)

op de wc gekomen verloor ik behoorlijk wat bloed. maar geen stolsels.
daarna een 30 a 45 minuten flinke krampen. op het laatste zlefs zo erg dat mijn spieren in mijn benen en mijn rug ook aanspanden een pijn deden. Ik dacht dat ik lag te trillen in mijn bed.

naar de wc gegaan omdat ik het gevoel had dat ik moest poepen. diarree, dus gewoon weggespoeld. niet naar gekeken.
daarna was de pijn ineens weg.

vanochtend nog maar een beetje bloedverlies. dus het ziekenhuis gebled of ik wel of niet die pillen moest doen. het was mijn keuze of pillen of eerst een echo. dat laatste hebben we gedaan.
Het vruchtje was neit meer te zien. wel zag hij nog veel bloed, dat moet er nog uit.
vanavond dus toch de [pilletjes om te zorgen dat dat bloed sneller weg is en morgen weer een echo. als het goed is, is dan alles weg.

het is me tot op dit moment alles meegevallen. ik was zo bang dat er een ingreep aan te pas moest komen.

bijna klaar om bij te gaan komen van deze heftige week!

oja de prik omdat ik rhesus negatief ben, viel best mee. even een naaldje wat je voelt en je voelt dat ze er wat inspuiten. daarna tot nu toe nog nergens last van.

ik heb het gevoel dat ik toch een beetje geluk bij een ongeluk heb. morgen afwachten en dan alles een plekje gaan geven.

Terug
Bovenaan