even voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hoi

ik zal me even voorstellen
ik ben ilona en sinds 21 juli 2007 moeder van een schat van een zoon Bram
ik heb altijd op het forum gezeten toen ik zwanger was en kom dus nu net deze tegen...... hartstikke leuk dus
Bram is echt een wondertje, we zijn na 4 jaar eindelijk zwanger geworden en na een hele moeilijke en zware bevalling is Bram geboren en ook werd me verteld na 6 weken bij de nacontrole dat ik dus ook nooit meer zwanger mag worden en dat we heeeeeeeel veel geluk hebben gehad dat Bram gezond is en dat Bram en ik allebei nog leven
Bram is echt ons wondertje en ik heb heel wat beschermengeltjes bij me gehad bij de bevalling............Ik vind het wel heel moeilijk soms dat ik nooit geen kindje meer mag maar ik ben des te blijer met mijn schatje

groetjes ilona

hoi
welkom hier op dit forum,tis hier altijd hardstikke leuk en gezellig.ik ben petra en mama van anouk,zeis geboren op 28 juni 07.dus net 1 jaar.geniet maar lekker van je klein wondertje!!!!

groetjes petra

Hoi hoi,

welkom hier op het forum! En tuurlijk is het een wonder, vooral als je er zolang over gedaan hebt! Geniet er maar lekker van!

Ik zal me ook ff voorstellen: Ik ben Debby, 25jr en getrouwd met de liefste man van de wereld. Samen hebben wij een zoontje Dylano die geboren is op 2 mei 2007.
Wij zijn nu in blijde verwachting van ons 2e wondertje. 3 dec zijn we uitgerekend.

Liefs Debby 18w 1d

Hoi Ilona,

Hoe meer zielen hoe meer vreugd. En jouw Mannetje is dan inderdaad een echt wonder. Wat fijn dat alles goed is gegaan en jullie nu kunnen genieten van jullie mannetje. Als je graag nog een kind had gewild dan is het wel vervelend nieuws maar allebei zo'n risico lopen is ook niks. Ik zal me ook even voorstellen:

Mijn naam is Linda, ik ben 32 jaar en woon met ontzettend veel plezier in Eindhoven. Ik ben mama van Marissa, zij is van 13-09-07. Ze is de jongste hier op het forum. Ik ben getrouwd met Friso en samen hebben we besloten dat ik ben gestopt met werken en nu fulltime moeder ben, en dat is echt de beste beslissing ooit geweest.

Nou veel plezier op het forum en we horen graag veel van je :)

Welkom, welkom

Ik ben Daniela (daan) 31 jaar, ruim 2,5 jaar getrouwd en sinds 14-6-7 trotse moeder van Vera.

Jee wat een verhaal zeg dat jullie zo geluk hebben gehad. Kun/wil je ook vertellen waarom het zo gevaarlijk is een 2e?

veel plezier hier op het forum.

groetjes daan

Hoi,

Welkom op dit zeer gezellige forum. Wat een verhaal en wat zul je blij zijn met jullie wondertje.

Ik zal mezelf even voorstellen:

Ik ben Inge 35 jaar, 18 jaar samen met Henk, waarvan 12 jaar getrouwd. Sinds 02.07.2007 zijn wij de gelukkige ouders van Maaike. Zij is geboren na 1 IVF poging en na 8 jaar proberen. Wij gaan nu morgen naar het ziekenhuis voor een intakegesprek voor een IVF poging voor een tweede kindje.

Groetjes
Inge

welkom welkom

ik ben hier ook nieuw hihi

ik ben simone 22 jaar en moeder van Mart 1 jaar (02-06-2007)
ik woon samen (huisgekocht) en ben al 6 jaar met mijn (nu) man
Mart is een lekker lief en ondeugend mannetje, die nu alles aan het ontdekken is.

we zitten nu soms stiekem tedenken aan een 2de..!!

groetjes simone

Welkom op het forum, en alle kindjes zijn wonderen, maar die van jou ook nog net even meer!

Ik ben getrouwd met Dennis (9 jaar samen) en heb 1 dochtertje Feline.

groetjes Mariska

Terug
Bovenaan