even voorstellen

Welkom hier.

ik ben Saskia, moeder van Maik (bijna 4) en Daan (13 maanden).
getrouwd met Tommy en wij wonen in Somerne-Eind.

Geniet van je wondertje.

Liefs Saskia

Hallo dames,

ik zal me ook maar even voorstellen, ik was ooit wel actief op dit forum maar da's al weer lang geleden (zwanger-forum).
Ik ben Tamar, 33 jaar oud en sinds 16-07-2007 moeder van Sarah. Marc is al weer 9 jaar mijn man en we wonen in Zaandam.

Ook wij hadden een lange weg voordat Sarah geboren is en we genieten iedere dag met volle overgave van haar.
Het blijft een wondertje!

Tamar

Hoi meiden,

leuk dat jullie ook op dit forum komen meekletsen!!

Ik ben Ilone en moeder van een prachtige dochter Jennifer die volgende week alweer 1 jaar wordt!

gr.

Hoi allemaal,

Ik lees al een tijdje mee, maar wil toch wel graag gaan meeschrijven. Vandaar dat ik mij nu maar eens ga voorstellen.
Ik ben Meike en woon vlak bij Amsterdam. Op 26 augustus 2007 hebben wij een geweldige dochter gekregen met de naam Fiene. Ik ben sinds vorig jaar mei getrouwd met Jeroen.
Ik werk 3 dagen in de week als verpleegkundige op de kraamafdeling van een ziekenhuis.
Ik hoop dat ik mee mag lezen en schrijven op jullie forum...

groet,
Meike

Hoi Meike,

Jij bent natuurlijk ook meer dan welkom. Heel erg leuk dat er nog nieuwe mensen bij komen. En wat een speciale baan heb je. Ben je ook in het ziekenhuis bevallen waar je werkt? Nou we horen graag meer van je,

groetjes Linda

Hoi Linda,

Nee hoor, ik heb een hele goede bevalling thuis gehad en hoefde niet naar het ziekenhuis gelukkig.
Weet ook niet of ik in mijn eigen ziekenhuis zou willen bevallen. Aan de ene kant is het natuurlijk prettig om bekende mensen om je heen te hebben, maar aan de andere kant lijkt het me ook helemaal niet fijn. Je weet toch maar nooit hoe je bent tijdens je bevalling, zal ik maar zeggen...

groet,
Meike

Hoi Meike,

Kan me ook wel wat bij voorstellen dat het fijner is om een soort van privacy te hebben tijdens je bevalling ipv al je collega's om je heen. Maar fijn dat je thuis hebt kunnen bevallen als dat is wat je wilde. Wij zouden zoiezo in het ziekenhuis gaan bevallen omdat mij dat een veilig idee lijkt maar uiteindelijk lag mijn eigenwijsje in een stuit en hebben we een geplande keizersnee gehad. Dus 5 dagen ziekenhuis. Ik vond het echt verschrikkelijk in het ziekenhuis. Een hele slechte ervaring gehad daar. Hier komt geen tweede meer maar als we ons toch nog zouden bedenken ga ik voor een ziekenhuis met kraamsuites.

groetjes Linda

Terug
Bovenaan