Even voorstellen

Ik moet wel zeggen dat "zomer' best lang is, met moeders uit mei, juni, juli en augustus, dat is 4 maanden, en het leeftijdsverschil is ook best groot. Ik kom ook veel op najaar 2006, en dat zijn 3 maanden, in het begin merk je dat best, zo'n leeftijdsverschil. Maar nu mijn zoon ouder wordt, wordt dat verschil steeds minder.

Geven jullie allemaal flesvoeding, of is er oiok iemand die ook borstvoeding geeft, net als ik?

Janine

Zal ik mij ook even voorstellen:

Ik ben "Juffy" , sinds 12 juli voor de tweede keer moeder geworden van een dochter: Britt. Onze eerste dochter is van 30 juni 2007, zij heet Marit.
Dus ben ik ook actief bij de zomermoeders van 2007.

Britt is met een snelle en makkelijk  bevalling ter wereld gekomen. Binnen 4 uurtjes was ze er! Ze woog 3435 gram.
Ik geef borstvoeding. In principe op vraag, maar Britt meldt zich om de 3 of 4 uurtjes. Ja, ook 's nachts. Klaag hier ook niet over, want er zijn ouders die vaker op moeten staan!

Hoop op een gezellige tijd hier met veel gezelligheid en tips en adviezen. Hahaha.

Liefs, Juffy

Hoi,

Ik ben junimama en onze 2e zoon is geboren in juni.
Ik heb een heerlijke thuisbevalling gehad, lekker snel. En alles is goed met de kleine man. Groeit als kool. En ik geef ook borstvoeding.

Groetjes!

Hallo allemaal..
Ik sluit ook aan in het rijtje en  ben sinds 13 mei mama van onze (1e) dochter Elise Sophie. Ze is dus nu bijna 11 wk. Ook een bevalling gehad van maar 4 uurtjes alleen het laatste stukje erg zwaar want ze was een 'sterrenkijkertje' en kwam er dus iet uit zonder behulp van de tang én een knip. Maar beiden érg snel weer versteld.

Ze woog bij de geboorte 3950 gr en was 52 cm. Met 10 wk woog ze (al) 6 kg en was ze 60 cm, dus groeit goed. Heb wel borstvoeding gegeven maar ben ik nu mee gestopt. Ben sinds deze wk weer aan het werk en ik zag er enooorm tegenaan al viel het achteraf reuze mee maar leuk is anders. Vanaf sept gaat Elise 2 of 3 x p.w naar een gastouder.

Momenteel voedt ik 5 of 6 x dgs, afhankelijk van hoelaat ze haar 1e voeding krijgt. Sosm wordt ze nog tegen 4 uur 's nachts wakker maar de meeste ochtenden is het om 6 uur en slaapt ze dus heerlijk door (vanaf 23.30 uur 's avonds, laatste fles).

Ben het ermee eens dat nu ze nog baby zijn, het verscil van 3 of 4 mnd erg groot is in ontwikkeling enz. Maar je kunt altijd een 'topic' openen binnen het zomer-2008 forum, met daarin jouw vraag / ervaring oid over de leeftijd van jouw kindje.
Verder vind ik dat er altijd vlot wordt gereageerd op nieuwe topics en ik heb best veel aan deze site. Leuk !! Bedankr daarvoor, ook in de toekomst, haha.

hoi meiden,

Ik ben van het juli forum en ben 14 juli bevallen van een mooie gezonde zoon. na 41 weken wilde onze kleine man zich aan ons laten zien hij dacht die week te laat  goed te maken met een flits bevalling hahaha 2,5 uur na de eerste wee lag hij in mijn armen. 53 cm en 3910 gram gezonde kerel dus.

Zijn zus amber die bijna 1,5 jaar ouder is is helemaal blij met haar broer. Ik had niet geweten dat zo'n klein meisje al zo goed zou begrijpen wat er allemaal is veranderd. ze is zo lief voor hem kusjes geven aaien en bij haar op schoot liggen alles moet ze doen met ''broer'' . Er is niets mooiers om naar te kijken als die twee wondertjes.

Zelf ben ik nog 22 30 juli word ik er 23. en ik woon samen met mijn man en kids in etten-leur noord brabant. vrijdag krijgen we de sleutels van ons nieuwe huis. We hebben een huis gekocht hier in de buurt. Kan niet wachten om de kinder kamers te gaan doen kan ik me lekker uitleven met kleurtjes haha.

liefs tanja

heey ik ben van het juli forum
alleen is het wat anders gelopen en is mijn kleine al in juni geboren
6 weken en een dag te vroeg!
gelukkig ging alles vanaf het begin al goed met hem, hij heeft even in de couveuse gelegen bijna een week en in totaal ruim 2 weken in het ziekenhuis en daarna lekker naar huis gelukkig
hij is 15 juni geboren, nu dus 6 weken en een dag en heet Celeno

gezellig om hier verder te kletsen!

xx patries

Hoi allemaal,

Ik ben Patricia en ben sinds 2 mei de trotse mama van Thomas en Sophie (een reuze tweeling).
Ze zijn nu dus ruim 12 weken oud en wegen ongeveer 6600 gram (Thomas) en 5100 gram (Sophie), ze zijn resp. 66 en 62 cm, dit was afgelopen donderdag.
Ze zitten inmiddels in de wandelwagen omdat Thomas met geen mogelijkheid meer in het wiegje paste, ze vinden dit overigens ook veel leuker omdat ze nu om zich heen kunnen kijken.
We hebben het ritme er inmiddels strak inzitten en ze slapen van 22.00 uur tot 6.00 uur door, heerlijk.
We hebben ook andere nachten gehad hoor, 3 uur eruit, 4 uur eruit, 5 uur eruit, 6 uur eruit en dan vervolgens er maar uit blijven.
Ze kunnen redelijk goed zitten in de stoel en ze zitten hier dan ook elke dag even saampjes in bijv. naar de tv te kijken (Teletubbies, Bumba, het is allemaal geweldig).

Groetjes Patricia

Terug
Bovenaan