Even voorstellen!

Hoi meiden,

Ik ben Marieke en ben 23 jaar. Nog niet zo lang terug zat ik op dit zelfde forum omdat ik 11 maanden geleden ben bevallen van een prachtige zoon. Ik was toen 21 en het was niet helemaal gepland, maar wel heel erg gewenst. Mijn man en ik woonden toen net samen en waren nog niet getrouwd. 19 maart 2007 zijn we getrouwd en 31 augustus 2007 is onze zoon geboren; Daan André. In mei van dit jaar zijn we verhuisd naar een groter huis omdat we graag nog een kindje willen. 28 juni zijn we gestopt met de   pil en het was direkt raak. Ik ben nu 4w+4d zwanger. Ik ben nu op 6 april uitgerekend (dat is mijn eigen verjaardag) en moet 28 augustus voor het eerst naar de verloskundige.

Groetjes Marieke

Ha dames,

Mijn naam is Nina ik ben 27 jaar.
Op 6 oktober 2006 ben ik getrouwd we wilden toen al wel stoppen met de pil maar we wouden nog eerst verhuizen en we hebben 10 maanden moeten wachten op ons huis vandaar dat we op mijn verjaardag 23 januari 2008 zijn gestopt met de pil en naar 6 maanden zijn we in verwachting van ons eerste kindje.
Ik ben zelf kraamverzorgster en het lijkt me heerlijk om ooit een kleintje van mij zelf vast te houden.
25 augustus gaan we voor het eerst naar de VK en krijgen we een echo.

liefs Nina

hoi hoi..
uhmmm ..nou ik ben marjolijn..Moeder van 2 jongens. Jasper en sven. Ik werk als verzorgende in een verpleegtehuis. Nu alweer voor een jaar of 8. Mijn man en   ik zijn 3 jaar terug uit elkaar gegaan voor een jaar of 2.
nu zijn we weer samen en ontzettend blij dat onze wens ( een derde kindje) toch nog in vervulling gaat. We moeten wel een dakkapel op ons huis zetten...en een andere auto ...maar goed dat zal allemaal wel goed komen!
Ik heb de verloskundige nog niet gebeld..dus heb nog geen afspraken enzo..

doeiii

ha die marjolijn,

we hebben dan wel een hoop gemeen zeg!!
hihihi...
werk ook als verzorgende, maar dan in de thuiszorg... ; )

heb nog steeds geen verloskundige gebeld. jij wel?
als ik wacht dan kunnen we het hartje zien kloppen op de echo...
het heeft dus voors en tegens.

wat me opvalt dat een aantal meiden zeggen dat ze het willen weten maar geslachtsbepaling kan pas bij 20 weken!!!
en dus niet bij de termijnecho.

ennuh...denk jij dat je een derde zoon krijgt?
ik vermoed een derde dochter aan deze kant.
ik heb gelukkig nog weinig klachten, bij de tweede zwangerschap kreeg ik meteen bekkenklachten.
hopen maar dat dat niet terugkomt...

kan er nu wel al wat meer van genieten, ook wij moeten het nodige veranderen maar voor zo'n lief klein mensje heb je toch alles over??

groetjes

ps lijkt wel of ik nu al dikker wordt...vooral 's avonds...
zijn er nog meer??

hoi hoi
Ik ben Suzanne, mn nickname is nog van poos terug, toen zat ik ook op het forum bij de augustus dames 2007.  ik woon nu in Rdam/Capelle.
23 jaar, was op 13 aug 2008 uitgerekend maar Charlie ( charlotte) kwam eerder, en wel op 13 juli! even schrikken, zomaar ineens een maandje eerder! Alles goed gekomen, bevalling was 1 uur en 7 minuten!
Zwschap was toen niet in de planning, maar toen het eenmaal zo was... tja dan is het zo en dan ben je daar blij mee. Mijn vriend en ik zijn niet gaan samenwonen omdat er een baby zou komen, en hebben onze relatie juist versterkt door te gaan LATTEN, en uiteindelijk gaan samenwonen in 1 huis ipv in 2 huizen. Het gaat echt geweldig met zn 3tjes, mijn vriend is zo enorm behulpzaam en lief dat ik er steeds weer van op kijk :)En sinds dinsdag weten we dat er een 2e aan komt, Nu afwachten tot 20 aug, dan heb ik weer een afspraak bij de VK. Ben woensdag al geweest omdat ik niet meer wist wanneer in voor het laatst ongi was. En ja, het is ECHT WAAR! zwanger! wow...
moeilijk, net een nieuwe baan, en we waren al op zoek naar een andere woning. dus dit kan er ook nog wel bij hoor, dolblij! Spannend omdat mijn eerste zwangerschap nog niet lang geleden is, onze dochter is 3 weken geleden 1 jaar geworden. Ik heb nergens last van en twijfel soms ook of het ECHT zo is :)
Had bij de eerste ook nergens last van, ideaal! dus nu maar weer afwachten :)
Suc6 en gefeliciteerd allemaal!

hallo allemaal ik zal me ook even voorstellen.mijn naam is esmeralda ben 31 jaar,getrouwd al weer 5 jaar ken mijn man al vanaf mijn 16e jaar.heb al een dochter die op 23 september 3 jaar wordt.ze heet tara.ben bij haar ook de eerste 3 manden ziek geweest waarvan ik 2 weken plat op bed heb moeten liggen omdat mijn energie op was.heb lang op haar moeten wachten voordat ze kwam.ik heb 17 dagen langer dan de uitgerekende datum rondgelopen.kon niet meer op of neer was ook meer als 20 kilo aangekomen.probeer dit nu niet te doen.was trouwens wel veel vocht.ze is uiteindelijk in het ziekenhuis geboren met behulp van gel.heel heftig.heb s'middags een ruggenprik gehad omdat de ontsluiting niet opschoot en ik helmaal kapot was.uitendelij is ze na 13 uur dan toch geboren.

heb woensdag de test gedaan maar ik voelde het al eerder wel is het deze anders.ben nu minder misselijk en dat is echt lekker.heb vrijdeg onze huisarts gebeld omdat ik daar de vorige keer ook bij liep.hij oet geen begeleiding meer maar heeft een verloskundige aangenomen,maar moet toch eerst bij hem langs om de zwangerschap te bevestigen en dan wordt ik doorgestuurd naar de vk.moet daar maandag al naar toe.spannend dus.

ik laat snel weer iets weten.

greetz esmeralda

Terug
Bovenaan