even voorstellen..

Dag allemaal.

Ik zal me even voorstellen.
Ik ben Chantal 25 jaar en net zwanger van de tweede.
We hebben al een zoon Mick.(22-06-2007)

Als alles goed gaat ben ik rond 26 okt uitgerekend.
Tot nu toe nog niet zoveel last van kwaaltjes alleen moe en als ik honger krijg word ik misselijk(had ik bij mijn eerste zwangerschap ook) en af en toe last van mijn borsten.

Iedereen een goede zwangerschap!!!

Groetjes
Chantal

Hi Chantal,

Gefeliciteerd, en welkom!
Volgens de planning lig ik 1 week voor jou al te puffen, maar we liggen dus aardig gelijk hihi.
Als je alleen misselijk wordt als je honger krijgt, dan zou ik er als ik jou was gewoon voor zorgen dat dat niet gebeurt! Eten met die handel!
Ik ben gelukkig helemaal niet misselijk, hoop dat het zo blijft..

Geniet er van!

xx Floppie

Hoi Chantal, en de rest. Ik sluit maar even bij dit topic aan om me ook voor te stellen:

Ik ben zwanger van de tweede, en weet het pas een paar dagen (Vrijdag de test, of liever gezegd, tests, gedaan).
Ik heb al een zoontje van (bijna) 2 (Hij is morgen jarig) en ben nu zwanger van mijn nieuwe vriend.
De vorige keer heb ik ook op dit forum geschreven en blijkbaar mag ik mijn nick niet veranderen, vandaar dat er nog '24' bij mijn naam staat terwijl ik nu toch echt 26 ben.....
Ik vind het hartstikke spannend allemaal en ben vooral erg blij, ook al is de zwangerschap nog erg pril.
Ik wil het graag nog even tussen mij en mijn vriend houden maar natuurlijk heb ik een onuitputtelijke behoefte om over alles wat met zwangerschap en baby's te maken heeft te praten...... Forum is daar een leuke manier voor! Ik hoop jullie allemaal beter te leren kennen de komende tijd!

Hallo allemaal,

Nou dan zal ik me ook even voorstellen.
Mijn naam is Trientsje en ik ben 26 jaar. Ik ben nu ongeveer 8 weken zwanger. Wanneer ik uitgerekend ben enzo dat weet ik nu nog niet. Ik ga vrijdag namelijk naar de verloskundige en dan hoor ik vast meer.

Voor de rest is dit ons eerste zwangerschap dus ik vind het allemaal erg spannend. Maar het zal vast allemaal los lopen. We kunnen mekaar zo hier mooi steunen middels dit forum.

Nou dames geniet van jullie zwangerschap.

groetjes Trientsje

hey,

als we ons dan toch voorstellen doe ik dat ook maar even ;)

ik ben shanna en ben 25 jaar, inmiddels ben ik al 8 weken ver (hoop ik) en morgen hebben we de eerste afspraak bij de VK, ontzettend spannend! ik ben zwanger van de eerste maar mijn vriend heeft al een zoon van 2 jaar.
als het allemaal goed is gaan we op 5 oktober ons ukkie verwelkomen of een dag later dan zou het voor mij een verjaardagscadeau zijn.

@floppy

geef mij jou genen ;) ik ben 24/7 misselijk en totaal geen trek om ook maar iets te eten. ik eten tegen me zin in.

Hallo!
Ik  zou het leuk vinden met jullie mee te schrijven,  ik vind het leuk dat jullie net pas zijn "gestart" met schrijven.
Ik ben Astrid, 23 en nu 6.5 week zwanger van de 3e, uitgerekend 16 oktober  (voor mijn nieuwe vriend de eerste)! Ik heb al twee kindjes van  bijna 5 en 2 jaar.  Ik voelde me tot kort fantastisch, maar sinds een paar dagen slaat ook hier de misselijkheid toe :s   en ik voel me als een ballon! (aan de ene kant vind ik het wel "prettig", ik voel me nu iig  zwanger!)
Ik  heb  mijn eerste echo pas op 11 maart, dus nog twee weekjes wachten...

@nana24: bij mijn eerste twee zwangerschappen  had ik eigelijk precies dezellfde "kwaaltjes" en nu heb ik een totaal andere zwangerschap, (nu is elke zwangerschap natuurlijk anders...)maar heb jij ook het idee dat je je anders voelt nu je zwanger bent van een andere man?
x

Jaaa dan stel ik me ook maar even officieel voor...
Ik ben Lydia en wordt over 2 dagen 26. Ik heb een dochter van bijna 4 maanden (31 okt 2008) en ben nu zwanger van de tweede. (rond 22 okt uitgerekend, 13 maart de eerste echo en dan weten we het precies)
Ben bij de eerste helemaal niet ziek geweest, alleen wel erg moe. Ik heb toen maar een keer hoeven overgeven en dat was een uur voor de bevalling, ik werd misselijk van de stem van de verpleegster  Voelde me vrij eenzaam bij de eerste zwangerschap maar nu ik dit heb ontdekt ga ik tijdens deze zwangerschap lekker kletsen hier :)

Hoi

Ik ben Rebeca, 28 jaar, samenwonend met de papa van onze 2 lieve kinderen. We hebben een zoon (april 2006) en een dochter (oktober 2007). We wilden altijd een groot gezin en zijn nu hard op weg.
Groetjes Rebeca

Terug
Bovenaan