even voorstellen..

Hallo allemaal,

Ook ik behoor tot de oktober 2009 mama's! Ik ben Clary, 29 jaar, en 7,5 week zwanger van ons 2e kindje. Ik ben dus uitgerekend op 15 oktober. Onze dochter Inge is geboren op 6-7-07.
25 maart heb ik de 1e echo en een dag later de intake bij de verloskundige.
Ik voel me echt zwanger, moe, brak, rillerig.. En voor mijn gevoel al een flinke buik, maar dat komt natuurlijk ook omdat het de 2e is. Ik wil het graag nog even voor me houden. Maar kijken of dat gaat lukken.

Leuk om bij deze club te horen!

Groetjes, Clary

Hallo allemaal,

Wat een boel zwangeren! Ik voeg me ook toe aan het lijstje! Ik ben 30 jaar en nu 7 weken zwanger van ons tweede kindje. De oudste is net 8 maand en ik was nu al vergeten dat ik zo verschrikkelijk moe kon zijn tijdens de zwangerschap... Ben nu dus ook moe, moe, moe!
Maar ik ga er van uit dat ik het ook deze keer zo weer vergeten ben wanneer het kindje er eenmaal is!!!
We zouden eigenlijk nu al even verlof moeten kunnen hebben om het allemaal te kunnen trekken, maar ja helaas, is alleen op het einde!
Succes allemaal!

Groetjes Mira

Hallo allemaal,
Ik ben Wenda en bijna 9 weken zwanger van ons eerste kindje...We zijn uitgerekend op 22 oktober en over bijna twee weken krijgen we eindelijk de eerste echo...ben wel ongeduldig hoor! :)

Ik ben sinds ik de test heb gedaan kotsmisselijk de hele dag door en ik kan ook de hele dag wel slapen...zeer vermoeiend en vervelend...maarja, het is voor een goed doel he!?

Zal wel blij zijn als we het hartje hebben zien kloppen, maak me nu nog wel zorgen...En dan ook meteen op mn werk vertellen, al die smoesjes daar hou ik niet zo van...

Gr. Wenda

Terug
Bovenaan