even voorstellen

Dag dames,

Ooit in 2005/2006 zat ik al op het JG forum. (Leuk weetje we zijn nig steeds een hechte club met de aprilmammas van 2006). Ondertsuusen hebben we twee kinderen en is nummer 3 onderweg. En vermoedelijk in april 2010. Ja ik weet het klinkt wat vreemd... maar deze puk is door de MAP heen komen zetten. En aangezien ik niet inNedreland woon maar Zweden, gaat het allemaal wat anders en krijg ik met vermoedelijk 18 weken pas een eerste echo.
Mijn uitgerekende datum ligt rond 15 april ik denk eerder later dan eerder.
Ik merk dat ik nogal wat frustraties heb aan het hele systeem hier en het leek me lekker om het met een aantal medezwangeren lekker van me af te kunnen schrijven. En zo ook weer een beetje te weten welke kwaaltjes ongeveer wanneer begonnen. Ik ga straks een beetje lezen en tot spreeks.
Oh ja mijn dochters zijn nu 3,5 en 2 jaar oud!

Het lijkt me ook zeker leuk om te lezen hoe het er daar in Zweden aan toe gaat!
Welkom in ieder geval hier en een hele goede zwangerschap toegewenst!

Groetjes Dabanne!

Dank je wel.
Al twee grote dompers voor mij. Ik heb een regelrechte aversie tegen ziekenhuizen, maar thuis bevallen gaat naar alle waarschijnlijkheid niet lukken. Geen kraamzorg :(. Geen doptone... ik heb eigenlijk nog niets positiefs ontdekt... Ik word er een beetj verdrietig van, zeker omdat die een erg ongeplande zwangerschap is die juist erg aan me moet groeien om echt helemaal in de wolken te raken.
Controles gebeuren bij een soort van downsized vk. Die niets doet behalve bloedtestjes en je buik voelen. En ondertussen behandelt ze me alsof ik nog nooit eerder een kind heb gehad of uit een of ander ontwikkelingsland kom. Nee leuk zwanger zijn is anders. Gelukkig heb ik dat al twee keer meegemaakt.

He Tjejen,

Welkom!! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
Wat vervelend dat je in Zweden zo slecht begeleid wordt! Ik hoop dat je veel steun aan je partner en je familie hebt!!
Succes!!!

Liefs Sonja

Welkom,

ook ik zat in 2005\2006 bij de aprilmama's toen, mijn zoon is ook 3.5. We hebben tussendoor een kindje verloren tijdens de zwangerschap, dus dit wordt voor de buitenwereld nr 2 en voor ons nr 3.

Wat frustrerend is dat zeg, lijkt mij niet erg leuk wat je nu meemaakt. Kan je niet toch nog in Nederland bevallen?

Gr

Terug
Bovenaan