even voorstellen

Hoi! Welkom!

Wat raar. Ik dacht dat het in Scandinavie allemaal zoveel beter geregeld was. Klinkt niet echt fijn. Dan maar lekker hier van je afschrijven.

Groetjes,

Mo

Bijna alles is beter geregeld, alleen de begeleiding tijdens de zwangerschap is dus prut... Ik ben nu in spanning aan het wachten voor een oproep voor mijn echo. Daarna lekker even richting Nederland karren.

@Clasce. Grappig om een 'oude' bekende tegen te komen. Schreef je toen onder dezelfde naam. Ik schreef detijds onder wiepwiep, maar ik ben dat wachtwoord allang kwijt en het e-mailadres van destijds... geen idee!
Rot te horen dat jullie een kindje zijn kwijtgeraakt.
Ik neig overigens af en toe wel naar in Nederland bevallen. Maar dat is verzekeringstechnisch nog niet zo makkelijk ben ik bang.

Heej,
Die naam ken ik nog, wiepwiep. Ik schreef toen ook onder Clasce, heb mij wachtwoord onthouden, gelukkig.
Snapt jouw oudste wat er gaat gebeuren? Of heb je het haar nog niet verteld? Onze oudste is er niet constant mee bezig, maar zo af en toe vraagt hij er wel naar. Net onder de douche moest hij de baby wassen, waarna hij mijn buik met een washandje schoonmaakte. Soms geeft hij kusjes of hij kijkt of mijn buik al dik genoeg is. Maar hij weet dat hij eerst jarig is en dat dan de baby pas komt, hoop ik ;-) (13 -4 verj, 23-4 uitrekendatum)

Hoe gaat het nu met je?Ben je al bij de zgn. VK geweest? En voel je al leven?

Terug
Bovenaan