Even voorstellen

Hallo allemaal,

Ten eerste natuurlijk van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!! Het lijkt me wel leuk om onszelf even aan elkaar voor te stellen aangezien we de komende 8 maanden met elkaar gaan "chatten" :)

Mijn naam is Wendy, 22 jaar en ik doe de opleiding voor kraamverzorgende. Ik ben nu ongeveer 5 a 6 weken zwanger van ons 2de kindje.
Ik ben rond 15 oktober uitgerekend maar zou het niet erg vinden als dit kruimeltje wat langer blijft zitten want zijn grote broer word 7 oktober 3 jaar. :)
Als iemand nog andere vragen heeft hoor ik het graag! En ik lees graag meer over jullie!

Wendy

Hoi Wendy

Ik ben Gerda, 27 jaar en woon samen met mijn vriend.
Wij zijn al acht en half jaar bij elkaar en gaan dit jaar trouwen. Ik ben nu 6 weken en 4 dagen zwanger van onze eerste kindje. En we mogen dus rond 8 oktober dit wondertje de wereld laten zien.
Ik werk 2 dagen in de week op een Resort als intrieurverzorgster. Verder heb ik mijn handen vol aan onze 2 honden (Newfoundlanders).
Als er vragen zijn hoor ik het wel,

groetjes

hoi wendy en Gerda,

GEFELICITEERD!!!!!!!

Ik ben 31 jaar en wij zijn zwanger van onze 2e. Ik ben ook rond de 15e uitgrekend!
Ik werk momenteel parttime op de sportschool...
En ook 2 hondjes maar dan chihuahua's...

En alvast gefeliciteerd met je huwelijk Gerda!

Groetjes

Hoi,
gefeliciteerd met jullie zw.schap. Ik ben nu 6 wkn zwanger van ons derde kindje. We hebben al 2 meiden van 3 jr en 1,5 jaar.
Ik werk lekker 3 om 2 dagen en dat is een hele goede mix zo.
wanneer gaan jullie trouwen, gerda? Dat wordt een jurk voor een dikke buik, leuk!
geniet ervan.
gr. mamajo

Wij wilde eigenlijk in september trouwen,
maar dat was vorig jaar augustus. Nu ik dus zwanger ben houden we het heel klein en simpel. "de datum" weten we dus nog niet maar dat we het klein houden met alleen getuige en naaste familie is wel zeker. Kan me nu niet druk maken met een groot bruidsfeest, die stress kan nooit goed zijn. Maar wil wel trouwen voor de baby er is.

Gefeliciteerd allemaal,

Ik ben 27 en zwanger van ons tweede kindje, we hebben een dochter van 20 maanden.
Ik ben waarschijnlijk 17 oktober uitgerekend.
Ik doe vrijwilligerswerk (begeleid een tienermoeder) en verder ben ik heerlijk thuis bij onze dochter.

Groetjes

Hoi allemaal,
Ik ben 21 jaar, getrouwd in december 2009 en nu 7,5 week zwanger van de eerste. Ben zoals het nu lijkt op 2 oktober uitgerekent. Spannend!! Kan nu al niet wachten....
Op dit moment ben ik veel thuis en ga ik per morgen 1 dagdeel (misschien nog wat meer) per week vrijwilligerswerk doen op een peuterspeelzaal. Wat me erg leuk lijkt! Als de baby er straks is stop ik weer, want dan wil ik het eerste jaar lekker thuis zijn.
Liefs

Terug
Bovenaan