Even voorstellen

Hoi Allemaal

Ik ben 23 jaar en afgelopen sseptember getrouwd. Nu 6 weken zwanger en uitgereknd op 14 oktober. Op dit moment ben ik fulltime schuldhulpverlener. Maar zodra de kleine er is dan blijf ik ook eerst een jaar thuis, en kijk daarna wel weer verder.

Liefs

Yvonne

Welkom hier! Ik zal me ook even voorstellen. Ik ben 32 jaar, nu alweer ruim 11 jaar getrouwd. Het is voor mij dus een tijdje terug, die bruiloft, maar ik herinner me hem als de dag van gisteren. Ik zou zeggen, groot of klein maakt niet uit, geniet er vooral van Gerda! Vorig jaar maart ontdekte ik dat ik zwanger was, maar helaas had ik twee maanden later een vroege miskraam. Ik werk nu 36 uur, als de baby er is (ik ben hoopvol!) gaan zowel mijn man als ik minder werken. Hopelijk kan ik ook wekelijks een dag ouderschapsverlof opnemen.

Liefs, Sonica

Hoi allemaal,
Leuk om alvast wat te lezen over jullie. Ik ben 33 jaar, en ik denk zo'n 5 weken zwanger van m'n derde kindje. Ik heb een zoon en een dochter van 6 en 3 en als alles goed mag gaan rond 24 oktober moeder van drie! Ik werk vier dagen per week, mijn man ook en dat verwacht we dat straks ook blijven doen. Heel benieuwd hoe het straks allemaal gaat.

Hai allemaal,

erg leuk om zo wat meer van elkaar te lezen!
Ik Ben 21 en Ben nu net 7 wk zwanger van onze eerste. Ik Ben 12 oktober uitgerekend als het goed is. Heb over 3 wk pas een afspraak bij de vk. Ik werk op een woongroep met zeer moeilijk opvoedbare jongeren en dat is dus nu extra pittig. Ben ontzettend moe maar dat komt ook wel weer goed.. Heb gelukkig een hele lieve vriend die goed voor me zorgt!

Liefs,

hallo

ik ben Nicolien en ik ben 27 jaar en nu 6 weken en 2 dagen zwanger van ons eerste kindje
ik ben 15 oktober uitgeteld
volgende week dinsdag hebben we de eerste echo bij ruim 7 weken en ik hoop dat dat mijn onzekerheid een beetje wegneemt ondanks 3 positiefe testen!!
heb alleen last van vermoeidheid, pijnlijke borsten

Terug
Bovenaan