Even voorstellen

Hallo allemaal,
Ik ben Anneke. Zwanger van de eerste!!!! Ik ben ongeveer 6 weken heen en het is allemaal nog zo ongeloofwaardig...... 5 Maart de eerste echo, wat duurt dat wachten toch lang. Heb wel het gevoel dat het goed zit, maar ja maak me toch zorgen. Ben al misselijk en erg moe, maar voor mij zijn dat juist ook positieve tekens. Ben benieuwd wie hier allemaal mee kletsen en hoe het iedereen vergaat. Wil iedereen van harte feliciteren en wens iedereen sterkte en geluk!!!!
Tot de volgende keer
Groetjes Anneke

Hoi Anneke

Van harte gefeliciteerd!

Ik had me al eerder voorgesteld in een ander topic over "voorstellen". Maar even kort voor jou dan ;-)
Ik ben Gerda en ook zwanger van de eerste en ben nu bijna 8 weken heen, en heb 9maart eerste echo.

Hoi Anneke,

GEFELICITEERD!!! Wat leuk zeg!!!

Geniet er lekker van!!!

Ik ben inmiddels zwanger van mijn tweede , maar vind het nog steeds net zo spannend hoor hihihi

Groetjes

Hallo allemaal!

Iedereen van harte gefeliciteerd!!! Ik zal me ook even voorstellen; ik ben nieuw hier. Ik ben ook een Oktober-mama en ben nu bijna 5 weken zwanger. Nog erg pril dus, maar we zijn al wel super blij en helemaal in de wolken! Wij zijn 27-10 uitgerekend van de eerste. Kan het nog niet helemaal bevatten. Dit is toch mijn allergrootste droom!
Wij hebben 18 maart de eerste echo. Ik kan bijna niet wachten, hihi! Voel me eigenlijk best goed. Alleen wat sneller moe, gevoelige borsten en voel het rommelen in mijn buik. En ik loop de hele dag met een grote glimlach op mijn gezicht :-D

Groetjes en veel geluk allemaal!

Hoi,

Ik ben ruim 8 weken zwanger (uitgerekend op 2-10) en ook al goed moe, misselijk en her en der wat emotioneel ;-)

Ik ga morgen voor het eerst naar de vk en 9 maart voor een echo, zo spannend! Grappig om terug te lezen dat er nu vrouwen zijn die het 'net' weten, dat bevestigt mij dat de tijd écht verstrijkt en ik 'al' 8 weken ben... hahahaha!

Nou leuk jullie hier te spreken!

Hoi,
Anneke gefeliciteerd, en de andere dames natuurlijk ook.

Ook hier dan nog maar een voorstelrondje ;). 26 jaar en vewacht ons 1e kindje. Nu ook 8 weken, 3 oktober uitgerekend. Blossom, idd voel me ook al ver vergeleken 5 weken. Terwijl we nu nog steeds erg pril zijn...1e echo gisteren gehad en hartje gezien, yoehoe!! Gelukkig heb ik niet zo'n last van kwaaltjes.

iedereen genieten en veel succes,liefs

hey blossom
ik ben ook 2 okt uitgeteld teminste zo ongeveer de volgende keer weten ze meer zekerheid. of het toch nog september wordt

ik ben cindy ben 26 en heb al een dochtertje van 10 maanden en nu dus zwanger van de 2e en waarschijnlijk 2 okt uitgeteld. de eerste echo al gehad en daar was een kloppend hartje te zien. 10 maart de 2e en dan mag iedereen om ons heen het weten.

iedereen gefeliciteerd trouwens

Terug
Bovenaan