Even voorstellen

Hallo dames,

Ik ben chantie (forum naam) verliefd, verloofd, getrouwd en ook een oktober mama, het is onze eerste zwangerschap en ben vandaag 8wk en 2 dgn.
Heel moe, in het begin vooral in de avond maar nu de hele dag. Ben ook super emotioneel, iemand hoeft maar bv te zeggen wat zit je haar raar en ja hoor daar komen de dikke tranen. De hormonen schieten zeg maar van links naar rechts.
Borsten waar je al au tegen zegt als je er naar kijkt maar verder ontzettend blij.
1 maart eerste afspraak vk en 2 maart eerste echo!
De dagen gaan mij alleen veel te langzaam! Maar dan ben ik vast de enigste niet.

Dames hoop veel met elkaar te kunnen kletsen.

Liefs Chantie (8wk 2dgn)

hallo,

ik ben astrid, 23 jaar.
Zwanger van de 1ste. ben nu 10 weken zwanger. heb met 9 wk een echo gehad.vond het wel spannend want ik heb/had helemaal geen sympthomen. Maar we hoorden het hartje en zagen de armen en benen bewegen. Gister bij de vk geweest en konden we het hartje ook horen, dat is wel fijn om te weten dat het goed is. Ben 21 oktober uigerekend.

Iedereen gefeliciteerd en een fijne zwangerschap!

hallo,

ik ben astrid, 23 jaar.
Zwanger van de 1ste. ben nu 10 weken zwanger. heb met 9 wk een echo gehad.vond het wel spannend want ik heb/had helemaal geen sympthomen. Maar we hoorden het hartje en zagen de armen en benen bewegen. Gister bij de vk geweest en konden we het hartje ook horen, dat is wel fijn om te weten dat het goed is. Ben 21 oktober uigerekend.

Iedereen gefeliciteerd en een fijne zwangerschap!

Terug
Bovenaan