Even Voorstellen

Hey Kimvis,

Gefeliciteerd! Ik na de eerste de beste poging nu 5 weken en 2 dagen zwanger en ook ik heb bij vlagen vreselijk de zenuwen over de hele kwestie. Gister heb ik daarom de verloskundige maar eens gebeld om al mijn klachten en klachtjes te bespreken. Heeft enorm geholpen, ze heeft veel vragen gesteld en nog meer uitgelegd, dus voel me nu een stuk rustiger!

Probeer te genieten!
 
Hey Kimvis,

Gefeliciteerd! Ik na de eerste de beste poging nu 5 weken en 2 dagen zwanger en ook ik heb bij vlagen vreselijk de zenuwen over de hele kwestie. Gister heb ik daarom de verloskundige maar eens gebeld om al mijn klachten en klachtjes te bespreken. Heeft enorm geholpen, ze heeft veel vragen gesteld en nog meer uitgelegd, dus voel me nu een stuk rustiger!

Probeer te genieten!
 
Hay..

Ik heb ook veel last van krampen,ik ben nu 7,5 week zwanger. word er ook helemaal gek van... Maar ik hoor van iedereen dat het normaal is.Dinsdag mag ik naar de vk.Dus erg spannend.

Eefy
 
Gefeliciteerd:)! Super leuk!! Ik snap wat je bedoelt, ik heb die ook nog. ben precies vandaag 9 weken.Ik heb nu heel vaak dat als ik nies, dat er iets vast blijft zitten in me buik haha. Ook een gek gevoel!! Haha. Maar ga er lekker van genieten, het gaat denk ik allemaal vanzelf ver :). Gr
 
Gefeliciteerd:)! Super leuk!! Ik snap wat je bedoelt, ik heb die ook nog. ben precies vandaag 9 weken.Ik heb nu heel vaak dat als ik nies, dat er iets vast blijft zitten in me buik haha. Ook een gek gevoel!! Haha. Maar ga er lekker van genieten, het gaat denk ik allemaal vanzelf ver :). Gr
 
Hoi allemaal,

Kim,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.

Ik maak maar gebruik van jou introductie aangezien ook ik hier voor het eerst ben omdat ik nu 5 weken en 5 dagen zwanger ben.

Ik herken je "zenuwen" hoor.
Heb elke keer last van krampen in mijn onderbuik... en denk dan dat er vanalles misgaat.
Mijn zus zei, maak je niet gek... dat komt wel goed.. je moet maar zo denken... als je wat voelt.. dan gebeurd er ook echt iets. Dan groeit de kleine nu al goed.

Nou ... dat advies neem ik maar ter harte.. en ga er maar vanuit dat het inderdaad wel goed zit allemaal.

In ieder geval gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Gr,
JaantjeB.
 
Terug
Bovenaan