Even voorstellen

Cheri

New member
hey hey
Ik ben Cheri. Jonge mama van Jahneiro hij wordt eind van de maand 8 maanden. Hij krijgt er in juni ook een broertje of zusje bij.
Wat leren ze snel trouwens zeg die kleintjes. Van de ene op de andere dag zit hij en trekt zich op aan kastjes en tafeltjes, heel grappig gezicht.
naja hoop dat ik voor vragen en ervaringen bij jullie terecht kan :)

groetjes
 
hallo Cheri,

wat leuk dat je hebt aangemeld!
ik heb me ook net een tijdje geleden aangemeld en ik vind het erg leuk om ideeen op te doen via deze mamaclub.
ik heb zelf een zoontje Jullian, hij word de 20ste 8 maand.
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
erg leuk zeg! wij willen ook graag zo snel mogelijk een 2e kindje lijkt me heerlijk!!
Jullian kan nog niet zichzelf optrekken aan de tafel maar al wel een tijdje staan tegen de tafel en hij kan een poosje zelf zitten.
maar hij probeert het wel steeds dus zal me niks verbazen als het hem leukt over een week haha.
ja het gaat mega snel met die kleintjes!!! Jullian is 2 weken te vroeg gehaald hij was heel erg klein (45 cm) en heel erg licht (2045 gram) bij de geboorte echt net een popje.
maar hij is nu alweer 69 cm en ruin 7 kilo dus daar is bijna n iks meer van te zien hahaha.
als je vragen hebt zeg je et maar want dan hoop ik dat ik je kan helpen!

groetjes Inge
 
Hey
Dankje voor je reactie en je felicitatie!
Jaaa ik schrok er wel even weer zwanger ! maar ik kijk er erg naar uit 2 van die kleintjes haha
Brabbelt jou zoontje ook al zoveel?

ja dat is echt wel licht! maar inderdaad dat heeft hij goed ingehaald gelukkig
de mijne weegt alweer 8,7 kilo hij is in een maand tijd een hele kilo aangekomen maar hij is niet bepaald een volle baby dus vraag me best af waar hij dat allemaal laat haha

groetjes
 
Hi Cheri en Inge,

Hier een niet zo jonge mama, dat dan weer niet, maar wel een met een kleine baby. Wij kregen 27 februari een dochter, drie jaar eerder kregen wij al een zoon.
Isa is nu bijna 8 maanden, weeg 6.8 kg en is 68 cm. Behalve last van de koemelk gaat het prima met haar! Ze is een vrolijk ding, tijgert er al lekker op los en geniet van haar grote broer.

Misschien dat het forum weer wat actie kan krijgen nu er nieuwe mama's zijn.

Gr. Tamara.
 
Hoi meiden,

Hier nog een mama die graag actief wil forumen. het is erg rustig hier...

Onze jongste is op 11-2-10 geboren, een prachtig vrolijk mannetje (ruim 10 kilo en + 80 cm lang). We hebben ook nog een dochtertje van 3,5 (ook 10 kilo, ha ha ha). Wij hebben echt een mini en maxi thuis :)

En Cheri, proficiat met je zwangerschap!!!! Was het gepland?

X mutsje
 
Ik zit eigenlijk op het januari forum maar daar is niks te beleven. Ik heb een dochter (van januari dus), een dochter van bijna 4 en een zoon van 5.

Mijn jongste is nu 10 mnd, tijgert en lacht, en doet een paar "opdrachtjes" en is rond de 10 kilo. Vrijdag ga ik weer naar het cb, dus dan weet ik weer wat ze weegt. Tot nu toe was ze iets langer en zwaarder dan gemiddeld.

PS: bij ons komen er, als alles goed gaat, geen kidneren meer bij. 3 is voor ons genoeg.
 
Terug
Bovenaan