Even voorstellen

Hoi,

Ik ben morgen 11 weken zwanger van ons 2de wondertje.
We hebben een dochtertje van 21 maanden.
We hebben al het hartje zien kloppen met een echo van 7 weken en 9 weken i.v.m 2 eerdere miskramen.
Volgende week woensdag 27 oktober hebben we de 12 weken echo spannend hoor.
Ik voel me verder geen goed..weinig klachten.
Van ons dochtertje was ik heel erg misselijk maar nog weinig misselijk geweest.
Ik heb wel veel last van mijn borsten.
Nog even een vraagje,ik probeer een zwangerschaps gadget op hyves te zetten maar heleboel doen het niet op hyves.
Jullie enig idee welke het wel doet?

Liefs

Hoi Zeevang :)
gefeliciteerd!!! ik ben vandaag precies 12 weken van mijn eerste :) ben zo blij officieel 3 maanden :)
Ik had een vraagje voor jou.. hebben jullie bewust gekozen om jullie kindjes zo dicht op elkaar te krijgen?
sorry met gadgets ben ik zelf ook geen ster :)

Hoi,

Gefeliciteerd dat jij vandaag precies officieel 3 maanden bent.
Ik ben morgen 11 weken zwanger..volgende week heb ik de 3 maanden bereikt.
Heb jij deze week de 12 weken echo?
Wij volgende week woensdag 27 oktober.
We hebben bewust gekozen dat onze kindjes dicht op elkaar zitten met leeftijd.
Dat vinden we leuk als ze dicht op elkaar zitten met leeftijd.
Wil je weten wat het word?
Wij wel hoor..met ons dochtertje zagen ze het met 18 weken op een 3D-echo en dat gaan we nu ook weer doen met 18 weken.
Begint jou buikje ook al te groeien?
Nu ik zwanger ben van de 2de lijkt het wel sneller te gaan.

Liefs

hoi!

gefeliciteerd!!
en dicht op elkaar vind ik het niet hoor!! dr zit straks 2,5 jaar tussen toch? ik ben vrijdag 12 weken.. en onze kleine man is zondag 7 maanden..dat is dicht op elkaar!

maar geniet ervan!!

hey gefeliciteerd.

ik heb zelf een zoontje van bijna 15 maanden en ben nu (volgens laatst echo vandaag) 12w2d.
@ mia81 wij hebben er (bijna) bewust voor gekozen om het zo snel achter elkaar te krijgen. Toen de kleine een jaar werd hebben we de veiligheid overboord gezet. Al had ik de voorkeur om eind september zwaner te zijn (bevallen in juni/juli) maar het was al meteen raak. Geweldig !!!

mijn buik is al goed zichtbaar maar dat bestaat voornamelijk uit restant van de eerste, opgezette darmen en lekker eten...maar je hoeft je buik nu niet meer te verbergen, hi hi hi.

Wij willen ook weten wat het wordt. Horen dat op 6 december met de uitslag van mijn punctie. Is wel zo makkelijk. De babykamer is goed blauw dus ik wil graag weten of ik het zo kan laten of dat we moeten gaan verven.

Heel veel succes met je zwangerschap

ps ik zal eens even kijken met die gadget. Anders probeer deze eens (is ook leuk) http://www.widgetbox.com/widget/pregnancy-calendar .
Vul je gegevens in. Klik op "get widget" er verschijnt een nieuw venster. Kies het tapblad "flase" deze is geschikt voor hyves

Ons dochtertje is van 21 januari 2009.
En ik ben uitgerekend in mei.
Dan schelen ze 2 jaar en 3 maanden ongeveer is een mooi leeftijdsverschil.
Hoop dat de kleine tot mei blijft zitten want ons dochtertje is 6 weken te vroeg geboren.
Wegens een streptokken bacterie B die ik in de zwangerschap van mijn dochtertje had.
Daar word ik nu wat verder in de zwangerschap op getest door middel van urine in te leveren.
Ik weet niet wanneer ze dat gaan doen dat hoor ik nog.
Nog iemand hier ervaring met vroeggeboorte door streptokken B.
Ik hoop dat ik nu niet heb,,
Het is gelukt met de gadget voor hyves bedankt!

Liefs

Hey zeevang....

Jij hebt je allang voorgesteld hier hoor! Kijk maar eens in de eerste berichten... haha.... zwangerschapsdimentie???

groetjes

Hey Bloempje,

Ik heb me volgens mij nog niet eerder voorgesteld op het mei forum..
Misschien wel zwangerschaps dementie ha ha.
Heb jij je 12 weken echo al gehad?

Liefs

Terug
Bovenaan