Even voorstellen

Hey jc3333,

Wat leuk dat jullie een zoontje hebben die net zo oud is als ons dochtertje die ook uit januari 2009 komt.
Het is zeker een leuke leeftijd..en ze probeert echt nu steeds de grens op te zoeken bij ons van wat ze wel en niet mag.
Ze is echt een boefje hoor ha ha.
Heeft jullie zoontje dat ook?
Hoeveel weken zwanger ben jij nu?
Heb jij nu veel kwaaltjes?
Ik gelukkig niet zoveel..van mijn dochtertje was ik heel misselijk..en nu bijna niet gelukkig.
Ik krijg nu wel af en toe puistjes met deze zwangerschap..maar het is voor een goed doel.
Ik ben morgen 11 weken zwanger.

Liefs

hoi zeevang!

ik ben 11+2 vandaag
haha dat uitproberen aaahhh niet normaal op het moment idd! blijkbaar hoort het bij de leeftijd.
hij is soms enorm driftig, slaat bijt gilt gaat op de grond liggen rollen....
en hij wil in een keer geen avondeten meer sinds een paar weken, herken je dat ook?
niets helpt, dus laat ik het maar zo, alleen zn vlees eet ie op

lekker zeg dat je zo weinig kwaaltjes heb. ik ben een paar weken erg misselijk geweest, maar nu is het over (gelijk weer reden om te denken dat het misschien niet goed gaat)
en ook puistjes idd en ik hou gelijk weer vocht vast, dat had ik de vorige keer ook.

zag je het bij jou ook veel sneller?
ik loop al een paar weken in positie kleren! tlijkt wel of het er twee zijn!

kijk jij ook zo uit naar die 12 weken echo? ik ben zo benieuwd!

groetjes!

Hey jc3333,

Ook heel herkenbaar..ze slaat en ze knijpt ook als ze iets niet mag.
Avondeten is hier ook een drama..alleen vlees inderdaad.
Hoeveel weegt jou zoontje nu?
Mijn dochtertje weegt nu 11 kilo en ze 84 cm.
Ze is lang maar slank.
Maar als zo slecht blijft eten gaat het niet zo snel meer met groeien met het gewicht..want ze loopt nu ook veel natuurlijk.
Voor het slapen gaan krijgt ze wel een pyamapap-flesje zodat ze wel genoeg binnen krijgt voor het slapen gaan.
Wanneer heb jij de 12 weken echo?
Ik heb de 12 weken woensdag 27 oktober spannend hoor.
Ik loop ook al 2 weken in positie kleding..Mijn buik groeit nu veel sneller als bij ons dochtertje.
Waar kom jij vandaan?Wij uit Noord-Holland.

Liefs

Hey 0111,

wat leuk dat jij ook een kindje heb die van januari 2009 is!
21 januari is ons dochtertje geboren 6 weken te vroeg.
Heb jij al een dochtertje of een zoontje?
Nu word ze grote zus maar ze begrijpt er nog niet veel van.

Liefs

nou nog een keer proberen....
ik ben al een tijdje niet naar cb geweest, de laatste keer, een maand of 2 geleden, woog hij 12.5 en was 86cm lang,
nu heeft ie maat 92 voor de winter, dus hij zal wel weer gegroeid zijn.
hij werd net wakker en heeft nog een halve boterham op, hij wil de laatste tijd geen papfles meer savonds.
smorgens krijgt hij wel een pyamapapje, soms al vroeg, rond half 6 en dan slaapt ie door tot 8 uur ongeveer.
ze begrijpen er nog nix van he, dat er eentje bij komt, mn man heeft em wel geleerd om baby te zeggen :-D

maandag hebben wij de eerst echo, zal zo blij zijn als ik een kloppend hartje zie, ben erg onzeker, zeker omdat ik nu wat bloed verlies.
maar voor jou zal het ook wel spannender zijn zeker na 2 miskramen?!
hoe komt het dat je dochter 6 weken te vroeg was?
(als je het wil vertellen hoor)
wij komen trouwens uit zuid holland

nou hopen dat ie nu wel plaatst!!!

groetjes

Terug
Bovenaan