even voorstellen

hallo

ik ben Annet van brussel en ik ben nu 16 weken zwanger alweer bijna 17 weken.gaat zo super snel!!
dit is onze eerste kindje nou ja ik heb in juni een miskraam gehad met 7 weken en de volgende maand was het alweer raak.ik woon in dalerpeel(drenthe)nog meer mensen uit deze omgeving??ik ben 1 april uitgerekend!!

Groetjes annet

heey jennigje76 dank je wel.

en 3ekindje:ja is ook heel spannend hoor de eerste.en ja is super dat ik zo snel weer zwanger was maar ook af en toe wel moeilijk hoor.
hoelang ben jij zwanger?

Welkom hier Annet!
Ik ben de 2e april uitgerekend van ons tweede kindje (hoewel ook ik een miskraam heb gehad, dus eigenlijk 3e kindje).
Onze dochter is 6 en zelfs al 7 als haar broertje of zusje komt. Ze heeft er zoveel zin in, net als wij!
Heb je al een afspraak voor de 20 weken echo?

Greetz Esz

hallo esz05

ja 11 november hebben we de 20 weken echo.ik vind het erg spannend en erg leuk want wij willen graag weten wat het wordt.ik ben er heel benieuwd na mijn vriend en ik hebben allebei het gevoel dat het een jongen wordt.en wanneer heb jij de 20 weken echo?
ik heb ook al een afspraak gemaakt voor 3d/4d echo maar die is op 13 jan 2011 dus ja dat duurt nog ff!!wil jij weten wat het wordt?
groetjes

hallo 3ekindje,

gaat snel he die tijd! ik ben morgen alweer 17 weken dus ja gaat super snel!! en begint je buikje al mooi te groeien??die van mij wel!!ik voel mijn banden ook goed trekken.vooral met opstaan uit bed of van de bank,en omdraaien verneem ik ook goed,maar daarbij heb ik ook erg veel last van de rug.daarvoor loop ik bij de fysio.

Groetjes

Terug
Bovenaan