even voorstellen

Hoi hoi!!

Ook wij hebben de echo op de 11e november! We willen heel graag weten wat het wordt inderdaad. Een pretecho moeten we nog voor bellen, denk ook dat wij dat pas rond december/januari willen doen. Wij houden het dan wel bij een 'gewone' pretecho. We willen wel weten wat het wordt maar nog niet hoe het er uit ziet namelijk, dat wordt onze verassing..... lijkt het op onze dochter?? Dat houden we nog even spannend!
Greetz Esz

hoi esz05

oke wat leuk op de zelfde datum ja!!maar we zijn ook bijna tegelijk uitgerekend!!
en ik heb de 20 weken echo en de pretecho bij dezelfde centrum want dat doen ze hier niet bij de verloskundige.maar ze zeiden dat een pretecho het mooist was tussen de 25 en 30 weken dus ik ben dan alweer 29 weken.gaat snel voor je het weet hebben we beide de kleine wondertje in de armen.en heb je ook al last van banden pijn??
een fijn weekend alvast!!
groetjes Annet

Ik loop inmiddels al bij de fysiotherapeut voor mijn bekkeninstabilliteit. Dit had ik bij mijn dochter ook al zo vroeg. Had gehoopt dat het deze keer niet zou gebeuren, of in ieder geval niet meer zo vroeg. Helaas ben ik weer de pineut, maar goed, je krijgt er wat moois voor terug en daar focus ik me maar op. We hebben er van te voren wel rekening mee gehouden hoor, ik heb fybromialgie (weke delen reuma) dus we konden er op wachten.
Gelukkig is onze oudste al bijna 7 dus die til je niet meer zo veel en kan ze veel al zelf.
En bandenpijn ja ook, met niesen en hoesten of het omdraaien in bed is ook dat goed te voelen!
Ben je al op zoek geweest naar een babykamer en een kinderwagen ondertussen?

ja ik loop ook bij de fysio voor mijn rug.heb erg pijn in de onderrug en straalt door na mijn rechter bil en rechter been.dus ja werken doe ik niet meer ik werk in de zorg dus ja dat lukt gewoon niet meer.maar ze vermoeden bij mij wel een beginnende bekkeninstabiliteit.

dus hopen dat het nog beter gaat.en het is erg rot maar we moeten het er voor over hebben he.

en ja klopt die bandenpijn,omdraaien doet pijn,niezen,hoesten!!!niet echt super fijn.en verder staat mijn buik echt op spanning wel irritant gevoel maar verder vind ik het super mooi!!!

ja we hebben de commode al en de ledikantje en nu nog de kleding kast kijken.we hebben al heel veel.een kinderwagen twijfelen we nog over we kunnen er 1 kopen tweedehands maar ik heb ook een mooi gezien in de winkel dus ja dat weten we nog niet.

en jij dan??of heb je alles nog van je dochtertje??
groetjes

Nee had bijna niks meer... het badje en de luieremmer en de wieg..... die gaat niet weg want daar heb ik zelf en mijn broer en mijn dochter ook in gelegen. Kamertje heb ik inmiddels via Marktplaats gekocht, is overigens wel hetzelfde kamertje alsik voor mijn dochter had. Kwam 'm bij toeval tegen en heb gemaild dat dat wel super leuk zou zzijn. Mocht 'm toen voor 200 euro hebben.
De kinderwagen nemen we van mijn neef over voor 50 euro, da's een mooi mazzeltje. Of we nog kleding nodig gaan hebben weet ik nog niet, als het een meisje is heb ik nog een zolder vol, bij een jongetje zal ik gaan moeten shoppen, zo vervelend ;-) hahahaha
In mijn vorige baan ben ik ook wegens mijn bekkenproblemen zo vroeg gestopt, ik stond toen nog als shopmanager in een kledingzaak. Ik heb nu een baan op kantoor, dus ik kan nog wel even doorwerken, al zou ik dolgraag al verlof willen! Zo lang ik nog in- en uit de auto kan en nog langer als een uur kan zitten ga ik nog wel werken. Ben waarschijnlijk wel mijn baan kwijt, mijn contract loopt af in mijn verlof straks helaas. Aan de andere kant niet erg, kan ik langer bij de kleine blijven.
groetjes en fijne zondag!

dat is wel leuk dat je de zelfde kamer hebt als bij je dochter.wij hebben de kamer via mijn schoonzus gekocht alleen nog een kledingkast via marktplaats zoeken maar er staan er genoeg op.we gaan toch voor de tweedehands kinderwagen.dus binnenkort op halen.en verder hoeven we echt maar kleine dingen te hebben.we hebben zoveel gekregen dus ja dat is super.
ja ik baal wel hoor dat ik niet kan werken en heb het gevoel dat de fysio niet zo helpt.ik heb nog steeds zoveel pijn en heb meer het gevoel dat het erger wordt dus ja ben ik niet echt blij mee.vanmiddag moet ik er weer heen dus ben benieuwd.en ja is wel fijn hoor langer bij de kleine zijn.heb je een fijn weekend gehad??ik wel alleen zondag heel veel pijn dus niet veel gedaan.
groetjes

Wel vervelend dat je zoveel pijn hebt! Misschien moet je eens onformeren naar een tens. ze gebruiken 'm ook wel eens bij de geboorte. Mijn schoonzus heeft 'm als pijnbestrijding bij haar bekkeninstabiliteit gebruikt en was er erg over te spreken. Een fysio kan je er wel meer over vertellen denk ik. JE moet ook niet teveel stil gaan zitten hoor, dan wordt je stijf en de pijn wordt erger. Is een vicieuze cirkel. Wel fijn dat jullie zoveel spullen hebben gekregen!

Terug
Bovenaan