Even voorstellen

Hallo, ik ben een toekomstige mama......voor het eerst!!! Dus erg spannend allemaal. Waarschijnlijk uitgerekend in juni (wat ik zelf kan beoordelen).

Gefeliciteerd, ik denk dat ik hier ook mee kom schrijven. Ben eind mei uitgerekend maar mijn kindjes hebben week 41 gehaald en ik denk dat deze uk dat ook wel red.

Xxx

gezellig, ik verwacht dat ik ook wel overtijd zal gaan. Misschien niet weer 9 dagen maar eerder dan uitgerekende datum verwacht ik al helemaal niet. Het is hier nu nog een beetje rustig maar hopelijk komen er snel een hoop dames bij!

Hallo dames,
Gefeliciteerd allemaal! Ik mag me ook bij dit forum voegen, want vanmorgen een test gedaan: en positief! Ik kan het nog niet geloven hoor. Hebben jullie dat ook? Leuk om hier met elkaar te 'kletsen', vooral omdat ik er verder nog met niemand over kan praten, want we willen het nog wel even 'geheim' houden. Voor ons is het de derde: we hebben al een dochter van 7 en een zoon van 5 jaar, dus is het al wat langer geleden dat ik zwanger was. Ik vind het erg spannend allemaal!
Ik ben 34 jaar en jullie?

Groetjes,
Truusje

Gisteravond de test gedaan, vanmorgen nog maar een keer. De uitkomst bleef hetzelfde: ben toch echt zwanger.....
10 juni uitgerekend :)......
Maandag maar naar de huisarts denk ik?

Iedereen gefeliciteerd in ieder geval!

Ps ik ben 36 en voor het eerst zwanger

@wealllovegea, heb eigenlijk geen idee wanneer je naar de huisarts moet gaan hahahahaha. Ik ben sowieso onder behandeling van de gyn en heb dat de vorige keer ook gehad dat ik daar de eerste 13 weken in de gaten wordt gehouden ivm eerdere miskramen. Ik ben dus pas met 14 weken naar de huisarts gegaan. En nu heb ik hem ook nog niet op de hoogte gebracht. Eerst donderdag maar eens een goede echo.

Maar in ieder geval gefeliciteerd en welkom hier!

Terug
Bovenaan