even voorstellen

Hallo allemaal, Ik ben Joyce 26 jaar en rond 22 mei uitgerekend volgens mij eigen berekening.

Op 20 oktober heb ik de eerste afspraak bij de verloskundige en 25 oktober heb ik mijn eerste echo.

Ben heel erg misselijk en kan bijna niks binnen houden, ook ben ik erg moe. Maar ben heel erg blij met me zwangerschap heb heel veel zin in de echo

gefeliciteerd ik ben silvy ben 29 ben zwanger van de 3de heb al een meisje van 6 en een jongen van 4 jaar ben 12 mei uitgerekend naar eigen berekening heb 17 oktober de eerste echo heb gelukkig niet zo heel veel klachten wat misselijk gelukkig hou ik alles binnen maar wel heel erg moe maar ja dat gaat ook wel weer over

Welkom en gefeliciteerd. Ik heet Andrea ben 35 jaar en zwanger van ons tweede kindje.
Zo ontzettend misselijk en moe wat ik bij de eerste zwangerschap niet heb meegemaakt. Hopelijk is dit over 4 weken over. Ze zeggen dat de kans groot is dat je je bij 12 weken beter gaat voelen. Laten we het hopen. Toch probeer ik zoveel mogelijk te genieten. Ik mag 19 oktober terug voor mn tweede echo!

gr Andrea

Welkom bij de mei-mama's! Ik ben Chantal, 26 jaar en zwanger van ons eerste kindje. Ik ben nu 8 weken zwanger en ook super misselijk gedurende de hele dag. Ik ben vandaag voor het eerst deze week te werk geweest, omdat ik me te ziek voelde.
Maar natuurlijk super blij met deze zwangerschap! We mogen 20 oktober voor de eerste echo. Spannend!!

Gefeliciteerd..
Ik ben Inge 21 jaar en zwanger van ons eerste kindje. En gelukkig niet zo heel misselijk.. Maar wel heeel erg moe..

Liefs..

Gefeliciteerd en welkom!
Ik ben Daphne, 25 jaar en zwanger van de tweede. We hebben al een zoontje van 9,5 maand. Lekker snel op elkaar dus. Ik ben nu 7 weken zwanger, en vooral erg moe, de misselijkheid komt hier maar met vlagen gelukkig.
Groetjes

Bedankt voor de reacties allemaal. Vind het erg fijn dat je kan praten met mensen die ongeveer even lang zwanger zijn. Ik hoop ook dat de misselijkheid na 12 weken wegtrekt, want ik houd echt bijna niks binnen. Heb gister van de huisarts zetpillen gekregen om de misselijkheid een beetje te onderdrukken, omdat ik echt niks binnen houd en echt de hele dag misselijk ben en dus ook nergens trek in heb. Heb zelfs moeite met slokjes water. En de kleine moet natuurlijk wel genoeg binnen krijgen. Ik vind het ook erg spannend vooral omdat het me eerste zwangerschap is en voor mij alles nieuw is. Gelukkig mag ik over 3 weken naar de verloskundige en dus zal ik wel veel informatie krijgen.
Allemaal heel veel succes met de zwangerschap.

Terug
Bovenaan