even voorstellen

Hey, ik ben roswitha ben 20 jaar, en zwanger van de eerste volgens de HA berekeningen benik nu 6 weken, 19e eerste gesprek bij verloskundige en 27e eerste echo pff wat gaat het langzaam kan niet wachten.

Liefs en succes met je zwangerschap!!

Gefeliciteerd en welkom natuurlijk!

Ik ben Elise, 27 jaar en nu 7 weken zwanger van de eerste.. Moe, weinig eetlust en veel pukkels, maar buiten dat weinig klachten!

Geniet van je zwangerschap

Gefeliciteerd !!

Ik ben kim, 25jaar en vandaag 9 weken zzwanger, heb donderdag de eerste echo gehad en het is de eerste voor mij dus het was ontzettend speciaal om dit te zien (zie mn topic)... ik heb vooral last van mn borsten, gezwolle en steken en heeeel gevoelig...

Ik wens je een goede zwangerschap, probeer er ondanks de kwaaltjes nu al van te genieten, nu is het voor vele ook nog een geheimpje dus das extra spreciaal!

Liefs Kim

hoi allemaal

allemaal gefelciteerd met jullie zwangerschap

wij hebben er anderhalf jaar overgedaan om zwanger te worden...en eindelijk is het gelukt....ik ben volgens de echo van afgelopen donderdag 5 halve week,
.volgende week donderdag wederom een echo...dus erg spannend weer.omdat afgelopen donderdag nog geen hartje te zien was.dus as moet het hartje kloppen...hoop zo dat het goed komt en dat het hartje klopt
sinds ik weet dat ik zwanger ben,kan ik niet meer lang slapen,,ben elke ochtend waker rond 5e,nou en daatvoor had ik daar absoluut geen last van.
hebben meet mensen van slapeloosheid?

x priscilla

Die slapeloosheid vanaf 5 uur herken ik wel, dit heb ik sinds week 5.. Rond 5 uur wakker en soms viel ik weer goed in slaap en soms kon ik de slaap niet meer pakken!
Maar sinds een paar dagen slaap ik tot 6 uur of langer, dus hopelijk word het alleen maar beter.. Voor ons beide!

Liefs Elise

Heb afgelopen vrijdag pillen gehad van de huisarts tegen de misselijkheid, want het is echt niet gezond kon echt niks binnen houden. De pillen helpen wel iets, maar ben nog steeds misselijk. Het is wel makkelijker om dingen binnen te houden, maar het lukt niet altijd. Maar ben van 5 a 6 keer spugen per dag naar 1 a 2 keer gegaan dus dat is wel prettig. Voor de rest geniet ik er ook gewoon van.

Jullie ook allemaal succes met de zwangerschap. Ik ben de dagen aan het aftellen dat ik naar de verloskundige kan en een paar dagen later een echo.

Terug
Bovenaan