Even voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hoi mijn naam is Aicha. Getrouwd. Dochter van 5. En en graag willen wij een 2e. Ik heb vaak last van angsten. ( heb sinds een tijdje een angststoornis)
( jeetje dit klinkt wel als een AA praatje)

En we hebben geklust vd eerste ronde. Maar nu ben ik doodsbang. Zo dat moest er ff uit.

Hoi Keshia,

Wat vervelend meid! Kan spreken uit ervaring..... Helaas.

Waar ben je bang voor? Dat het raak is?

Sterkte!

Hey aicha,

Welkom op het forum.
Leuk dat je voor een tweede gaat. Maar mag ik vragen waar je bang voor bent, dat het te lang duurt of dat het misschien mis kan gaan ofzo?

In ieder geval, welkom bij de club en tot spreeks!
Liefss

Hai Aicha,

Ik hoor hier eigenlijk niet meer maar heb hier (helaas) heel lang mee geschreven dus ik weet dat je je verhaal altijd hier kwijt kan want deze dames zijn allemaal kanjers en zitten in hetzelfde 'schuitje'. Ieder op zijn eigen manier maar ze hebben altijd wel tips of advies of een geruststellend woord dus blijf lekker schrijven,misschien helpt het ook je angst een beetje onder controle te houden.

Mag ik vragen waar je angst stoornis door is ontstaan en waar ben je nu zo bang voor? Praat je hier ook over met een proffessioneel iemand?

Sterkte! Liefs Lynn. (Nov/dec mama)

Hai Dames,

Dank v jullie reactie.

Nou nu er een kans aanwezig is ben ik idd vang dat het raak is. Ik wil eigenlijk niet meer. Lynn, Wat voor angsten? Alle angsten die maar denkbaar zijn. Ik ben ervoor in behandeling dat wel. Maar ik weet dat t niet eerlijk is naar de dames toe die wel graag zwanger willen worden, dus mijn excuses, maar ik hoop dat het het niet raak is... Eigenlijk. De angst neemt het hier van mij over.

Aicha

Oh en Lynn,

Mijn angststoornis is ontstaan tijdens mijn eerste zwangerschap. Ik was bijv erg bang dat t mijn kind niet was of dat het kind niet van mijn man was terwijl er geen enkele reden was om dat te denken. Het zijn zeg maar angstige dwanggedachten. Het is echt vreselijk.

Nou meid, klinkt ernstig!

Kun je niet beter eventjes wachten dan nog met een tweede kindje? Wat zegt je man hierover? Is hij het er wel mee eens dan een tweede?

Niet dat je daardoor nog meer angsten krijgt!

Liefs

En beauty27,

Wat zijn jouw ervaringen als ik mag vragen?

Liefs

Terug
Bovenaan