Even voorstellen

Nou mijn man vond het verstandig ff te wachten maar ik heb toch aangedrongen. Ik had het gevoel dat als het nu niet gebeurde dat het nooit meer zou gebeuren. Maar nu we dus 1 keer geklust hebben iets voor de lh piek slaat ineens de angst weer toe en dat zag ik dus niet aankomen. Ik hoop zoooo dat het niet raak is.

Ow meis, dat klinkt indd wel heel heftig! Wel goed dat je hulp zoekt bij een proffessioneel iemand maar als ik mijn mening mag geven dan zou ik, als ik jullie was voorlopig niet aan een tweede kindje denken......
Eerst je zelf op nr 1 zetten en zorgen dat die angsten afnemen of verdwijnen en dan weer verder in de toekomst kijken.

Sterkte ermee! Liefs Lynn.

hi,
tjee wat vervelend zeg!

zelf heb ik veel paniek aanvallen, (is ook angst voor van alles)
vorig jaar dacht ik dat ik zwanger was, ik lag meteen te panieken, trillen hyperventilatie. hart op hol.

wij willen een derde,maar de angst dat het niet gezond is of dat het wel blijft leven is erg groot.
iedereen heeft dat wel in mate maar bij mij gaat het verder dan de normale angst.
maar goed mijn moeder had dat ook,zit in de gene, aangezien ik mijn moeder al vroeg kwijt was.

als je echt geen kindje wil moet je het niet doen.
weet niet hoe oud je bent, maar misschien kan je nog een jaartje wachten en wat beter worden.
misschien medicijnen die het wat onder drukken.(uiteraard geen oplossing,maar het kan je wel lichamelijk rust geven)

wat vind je man ervan?

zelf wil ik wel heel graag, maar soms vliegt het me aan en hoop ik dat het deze maand ook niet raak is, en dan denk ik weer ach waarom ook al weer?
lijk wel gek hihi..

succes ermee

Hoi Ja mama,

Bij mij is het dus ook paniekaanvallen gebaseerd op pure irreeele angst. Overigens ben ik 34. En zelfs nu denk ik oh jee wat als ik nu zwanger ben en stel dat het niet v m'n man is (onzin natuurlijk) en stel dat ik nu zwanger ben zal ik dan bij 9 weken een prenataal DNA onderzoek doen etc. pfff dus eigenlijk is dir geestelijk too much dus ik hoop dat jullie voor mij willen bidden/duimen dat ik niet zwanger ben.

Liefs en fijne avond allemaal

Hoi Ja mama,

Bij mij is het dus ook paniekaanvallen gebaseerd op pure irreeele angst. Overigens ben ik 34. En zelfs nu denk ik oh jee wat als ik nu zwanger ben en stel dat het niet v m'n man is (onzin natuurlijk) en stel dat ik nu zwanger ben zal ik dan bij 9 weken een prenataal DNA onderzoek doen etc. pfff dus eigenlijk is dir geestelijk too much dus ik hoop dat jullie voor mij willen bidden/duimen dat ik niet zwanger ben.

Hop naar een paar angstige dagen toe... Pray for me...

Hoi Ja mama,

klinkt misschien beetje gek maar ik volg het niet helemaal denk ik. Je wilt voor een tweede gaan maar je hoopt niet dat het raak is? Of begrijp ik dat verkeerd? Of heb je nou besloten het toch niet te doen? Denk dat als je zulke paniekaanvallen heb het misschien verstandig is eerst aan jezelf te werken. Zodat als je een zwangerschap beleeft dat je dat ook echt als prettig beleefd. Het moet namelijks iets moois zijn en niet iets beangstigend. En dat je er beter voor je kindje kan zijn zonder zorgen toch? Denk goed na en praat erover zal mn advies zijn. Sterkte meid.

groetjes mama

Terug
Bovenaan