Even voorstellen

Haai haai,

Ik ben 6 december uitgerekend.. Oorspronkelijk 10 december maar nu dus ietjes eerder :)
Wij hebben net de 20 weken echo achter de rug en gelukkig is onze kleine prinsesje ( jaja we krijgen een meisje) gezond. Ondanks de dat het maar een 2d echo was kon ik toch echt wel bolle wangen zien... Nu al smoor verliefd!

Tot nu toe niet echt een geweldige zwangerschap gehad... Nog steeds erg misselijk. Ik ga er maar vanuit dat ik 9 maanden misselijk zal zijn.. Aangezien het nog niet over is.

Blob ( engels voor vlek, zo heb ik de baby maar genoemd toen het nog een beetje onwerkelijk was dat ik al gelijk zwanger was, een jaar na een maag verkleining en 75 kg afvallen) is al vanaf week 15 erg actief, en heeft al 2x de hik gehad. Als ik haar voel maakt het alles goed en maakt het me op dat moment niet uit dat ik zwak, ziek en misselijk ben!

Waar leef ik op? Snoep en chocola, blob lijkt kwa kieskeurigheid op dr papa. Papa snoept ook graag maarre de chocola is meer mijn ding ;)

Ik wens jullie allemaal veel succes met zwanger zijn :) en nu ik me heb voorgesteld durf ik beter op jullie posts te reageren.

Liefs Charlie

Lieve Charlie,

Welkom bij de club! En natuurlijk van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! Wat een goed nieuws dat jullie 20 weken echo ook helemaal goed was, kunnen jullie lekker genieten van jullie meisje :)

Ook leuk dat ze ook al zo actief is. Wel rot dat je nog zo misselijk bent, hoop toch voor je dat dat niet 9 maanden gaat duren. Hahaha, snoep en chocolade....ach, meid neem het ervan en geef toe aan wat je lekker vind, dat zal al lastig genoeg zijn als je je eigenlijk continu niet goed voelt.

Ik zal me ook nog ff voorstellen ook al heb je waarschijnlijk mee gelezen. Ik ben 'Lynn', getrouwd en in verwachting van een 1-eiige tweeling (jongens) Het zijn onze eerste 2 kindjes. Wij zijn 2 jaar bezig geweest en hebben IUI gehad en nu dus 21+5 zwanger :)
Ik ben gelukkig niet meer misselijk maar heb me de eerste 13 a 14 weken flink beroerd gevoelt en zit nu helaas vanwege bekken/rug instabiliteit 100% in de ziektewet. (Onze 20 weken echo was ook helemaal top)

We hebben ook een UD-lijstje, daar staan de namen van de mama's op, leeftijd, hoeveelste kindje en de uitgerekende datum. Als je het leuk vind, kan ik je toevoegen? Iedeen geeft aan mij z'n gegevens en nieuwe info door en dan houden we elkaar op die manier een beetje in de gaten. We zijn een hele leuke, gezellige en actieve mama club!

We hebben ook een geheime facebook pagina waar we foto's etc met elkaar delen, ook heel leuk. Als je het leuk vind kan Carola je toevoegen. Zij schrijft onder de naam cs1983 hier op het forum.

Anyhoe: welkom en gewoon lekker mee kletsen, leuk!!

Liefs Lynn.

Hoi Charlie, welkom en natuurlijk van harte gefeliciteerd.

Wat fijn dat je de kleine zo goed voelt. Dat maakt inderdaad veel goed. Wat ongelofelijk vervelend dat je nog steeds ziek bent. Helaas hebben sommige er 9 maanden last van. Ik hoop echter dat het voor jou eerder stopt.

Nog even mijn complimenten voor het afvallen. Respect meid. Zo'n operatie is niet niks.

Ik zou zeggen klets lekker mee.

Hoi hoi gefeliciteerd, en wat goed dat je met ons mee gaat kletsen.

Net toen we dachten dat de club niet meer groter kon bewijs jij het tegendeel hahaha.

Fijn dat alles goed is met jullie meisje. en respect hoor!!!! Zoveel afgevallen! WAUW!

En ja.... ik ben ook nog steeds misselijk helaas. Gelukkig helpen me de emasefene tabletjes wel goed nog steeds (slik ze al sinds 8e week).

Wij krijgen ook een meisje, en ben een dagje eerder uitgerekend als jou.

Succes en we kleppen

liefs

He welkom bij de club!
Wat goed dat je zo veel bent afgevallen, gefeliciteerd!
Ik stond op de wachtlijst voor een maagbandje toen ik besloot eerst nog een kindje te willen. Was voor ons toen de juiste keus!
Gelijk zwanger van een jongetje, nadat we al een meisje hebben!
Zit inmiddels 3 weken thuis ivm bandenpijn en harde buiken! Rust doet goed en t gaat al wel iets beter!

Nou nogmaals gezellig dat je er bij bent!
Liefs Anneke

Hoi Charlie,

Wat leuk nu nog een nieuwe mama bij de club, welkom!

Wat fijn te lezen dat je na het afvallen zo'n prachtige beloning hebt gekregen. Heb respect voor je! Bij mij moet er zo'n 30 kilo af maar kan daar de moed nog steeds niet voor vinden. Nu hoeft het ook even niet! Fijn ook dat je de kleine al zo goed voelt.

Begrijp dat je al een tijdje meeleest, jammer dat je niet eerder hebt gereageerd. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Het is hier en op FB reuze gezellig.

Hoop snel meer van je te lezen. Fijn weekend!!!

Liefs,

Hee Charlie!

Welkom bij de club! Je aanhoudende misselijkheid is herkenbaar, ook ik ben met 20 weken nog steeds misselijk en ga er maar vanuit dat het aanhoudt. We're just unfortunate. En ik lees dat heppy ook emesafene slikt (ik ook), heb jij er ook baat bij of ben je er niet mee naar de huisarts gegaan?

Gefeliciteerd met je meisje! Wat ontzettend leuk zeg...

Nou, schrijf lekker mee en hopelijk blijf je op die mooie momenten genoeg genieten om de misselijkheid te vergeten (hier helpt de kleine voelen bewegen ook goed!).

Groetjes!

Terug
Bovenaan