Even voorstellen

Welkom bij de club en gefeliciteerd met je zwangerschap.
Leuk een meisje.
Wij krijgen een jongen. Ik ben 7 december uitgerekend.

Welkom bij de club!!
Gezellig dat je mee komt praten.
Heel erg vervelend dat je zo misselijk blijft, hoop echt voor je dat dat snel stopt.

Gefeliciteerd met je meisje.

Hoop snel meer verhalen van je te mogen lezen.

Fijn weekend!

liefs, x

Hey Charlie! Gefeliciteerd en van harte welkom bij de club! Ik las je bericht en dacht wat grappig, zelfde uitgerekende datum en ook een meisje hihi.. Wij hebben al een zoon Rens van 1,5 jr. Respect voor het afvallen goed gedaan is niet niks meid!

Ik hoop snel iets van je te lezen!

Liefs Sam

HalloCharlie,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom bij de decemberclub. Super dat je zoveel bent afgevallen, wel vervelend dat je nog steeds misselijk bent.
Ik ben zwanger van een tweede dochter en 12-12-12 uitgerekend.

Van harte welkom hoor hier bij de gezellige decemberclub!

Een meisje, wat ontzettend leuk! Wij verwachten ook een kleine meid en wel op 3 dec!

Lekker gezellig meekletsen hier hoor en hoop dat de misselijkhed snel over of minder is zodat je lekker volop kunt genieten van je zwangerschap!

Ook op fb is het een erg gezellige boel. De pagina is helemaal afgeschermd voor andere, ook hier ben je van hartr welkom. Als je toegevoegd wilt worden moet je mij even een uitnodiging sturen: carola snoeren.

Liefs

hey meid

gezellig nog een december mama erbij! fijn dat jullie 20 weken echo goed was en leuk een meisje!! wij krijgen ook een meisje. Wat misselijkheid betreft kan ik je de hand schudden. Dat heb ik ook nog steeds met overgeven erbij. Ik had emesafene zetpillen maar die werken niet echt. Mijn verloskundige is homeopaat van 2e beroep. Normaal heb ik het daar niet zo op maar ik begin echt te geloven dat haar middeltje werkt! ben echt een STUK minder misselijk nu. Een of ander granaatappelsap middeltje wat je met water moet mengen en steeeds een paar slokken van moet nemen als je de misselijkheid op voelt komen.

echt knap hoor dat je zoveel bent afgevallen!!! enne hier nog 1 die op snoep en chocola leeft hahaha.

xxxx

Terug
Bovenaan