Even voorstellen

Hallo,

Ik lees al even mee, maar dacht zal me is even voorstellen hier.
Ben Agnes en ben nu bijna 13 weken zwanger van ons 2e kindje, spannend allemaal weer.
Heb al diversen echo's gehad en mag maandag weer, kijk er elke keer erg naar uit. Zullen jullie ook wel hebben als de controle weer dichtbij komt.

Jullie allemaal een fijne zwangerschap!

Gr. Agnes.

Gefeliciteerd! Hopelijk heb je een fijne zwangerschap :)
Heerlijk he, die echo's? Blijft speciaal om zo'n kleine uk in je buik te zien. Heb elke drie tot vier weken een echo, echt heerlijk om de kleine zo vaak te zien.

Hier is het de tweede zwangerschap, ons zoontje is nu ruim 7 maanden oud. Ze komen dus kort op elkaar, maar vind het toch weer spannend. Spannender dan de vorige keer zelfs...

Gefeliciteerd! Bijzondere reden voor zoveel echo's?
Ik krijg alleen een termijnecho en 20 weken echo.

Als je het leuk vindt, en je hebt facebook, kun je lid worden van de groep! In één van de andere topics staat de link om lid te kunnen worden!

Fijne zwangerschap!

Ik heb tot nu toe om de twee weken controle in het ziekenhuis. Bij mijn eerste zwangerschap ontdekte ze een vleesboom en moest onder controle blijven in het ziekenhuis, voor als dit verder zou gaan groeien en dit in de weg zou gaan zitten voor het kindje. Helaas is de eerste zwangerschap na 7 weken misgegaan. Bij de zwangerschap van mijn zoontje moest ik dus onder controle in het ziekenhuis voor de vleesboom (die er inmiddels niet meer is) Met 34 weken is Milan geboren omdat ik het hellp sydroom had. Heel heftig maar opdat moment heb ik het niet als heel erg ervaren, Ik was heel ziek, maar zo voelde ik me niet. Milan werd met spoed keizersnede geboren. Vorige jaar werd ik opnieuw zwanger en helaas is dit met 9 weken fout gegaan. Nu ben ik vanaf 6 weken elke 2 weken op controle om het in de gaten te houden en ik vind dit een heel prettig idee dat ik om de 2 weken weer mag. En het voordeel van in het ziekenhuis is dat ik dus elke keer een echo krijg. Erg bijzonder. Nu word ik dus goed in de gaten gehouden omdat ik het hellp sydroom heb gehad.
Heel verhaal zo. Maar we gaan nu lekker genieten en alles komt goed hoor :)!!!

NikkyR, fijn he die echo's, krijg jij ook elke keer een echo en wat is de reden daarvan? Wel leuk straks de 2 kindjes dicht op elkaar. En ik ervaar mn zwangerschap ook heel anders dan bij mijn zoontje.

Jdw, jammer dat je niet zoveel echo's krijgt, dus maar lekker uitkijken naar de dag dat je het krijgt. Maar meestal zit er ook wel een reden achter met meerdere echo's. Als alles daar binnen maar goed zit toch? Ik ga zeker even kijken op FB.

Terug
Bovenaan