Even wat anders.

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik dacht, ik vraag eens iets anders aan de dames van het forum. Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar jullie allemaal vandaan komen. Lijktme leuk om te kijken of we een leuke mix van meiden uit alle provincieen hebben. Ik zal dus gelijk beginnen.
Ik kom uit 's- Heerenberg. Een klein plaatsje in Gelderland, op de rand van de Achterhoek. Als je bij ons de stad uit rijdt zit je in Duitsland. (Handig met tanken.)
Ik ben heel benieuwd waar jullie allemaal vandaan komen!

Groetjes, Kat

Hoi,

Wat een leuk idee! Ik ben inderdaad ook wel benieuwd waar de meesten vandaan komen. Ik kom uit Achterveld, dat ligt tussen Amersfoort en Barneveld in, dus net buiten de randstad. Een erg leuk, gezellig klein dorp.

groetjes,
Kirsten

Leuk idee,Kat!!!!!!!!!

Ik woon in Noordwijk,dat is in zuid holland .Een bloemenbadplaats noemen ze ons dorp omdat we in de bollenstreek wonen en aan de kust!

Gaaf om inderdaad eens te zien hoe alles verdeeld is ,en wie waar ongeveer woont.

Doeidoei
Cindy

Hallo allemaal,

Ik kom ook uit de Bollenstreek. Cindy: ik werk in Noordwijk! Ha ha dat is grappig!
Tot snel allemaal enne Kat heb je al getest?

Groet,
Cor

Hoi Cor,

Heb vanmorgen getest. Hartstikke negatief, en inmiddels voel ik dat het rode leger in aantocht is. Achterlijk lijf! Je voelt van alles, en er gebeurd niks. Maar goed, nieuwe ronden nieuwe kansen. Op naar de volgende ronde dus!

Groetjes, Kat

Hey hallo !!

Ik kom uit Spijkenisse, bij Rotterdam en werk op de Maasvlakte !!

groetje,

bianca

Hey hoi hoi

Ik kom uit Purmerend ik woon er 4 jaar
daarvoor heb ik me hele leven in Amsterdam gewoond

Purmerend ligt net boven Amsterdam

Groetjes natasja

Ja dat is zeker leuk om van iedereen te weten.
Ik ben alma en woon nu sinds november samen met marco in Wagenberg
dat is een plaatsje in brabant. een stuk boven Breda vlak  bij  de a59.
Ik werk zelf in Breda
We zijn nu net getrouwd en dus ook gestopt met de pil.
dus zo lang proberen we het nog niet.

groetjes Alma

Terug
Bovenaan