Even wat anders.

He Kat en alle anderen!
Nou ik woon dus ook in het noorden. Heerenveen, sinds een jaartje. Mijn man komt hier vandaan. Hiervoor woonden we in Rosmalen, maar eigenlijk kom ik uit Zuid Limburg....aan de duitse grens...tanken!! Grappig he!? Zo komen we uit het hele land bijelkaar om te kletsen..gezellig! Zou je anders niet voor elkaar krijgen...ik bedoel echt afspreken met elkaar en het er dan over hebben. Dit is veel handiger!
Groetjes,
Manon

Zou ik de enige belg zijn?
Ik kom uit Gent, oost-vlaanderen, hele mooie oude stad.

groetjes
Lies

hoi meiden,

wat leuk om te lezen waar iedereen woont. ik woon in het noorden van nederland ik woon in Alkmaar. ik woon er al 22 jaar.

groetjes superdees

hoi meiden,

gelukkig ik dacht al dat ik de enige uit het noorden was maar gelukkig zijn er nog meer. Ik woon in hoogeveen( Drenthe) ik woon hier nu 3.5 jaar. omdat mijn man hier al woonde voordat we elkaar leerde kennen. Oorspronkelijk kom ik uit Schoonhoven een klein plaatsje tussen gouda, rotterdam en utrecht in.

groetjes natasjha

Hoi,

Hier een oosterling, ik woon in Vriezenveen een dorpje in Twente en wat denk je??????????????????? Tanken in Duitsland.......ideaal!

Liefs

hallo,

ik kom uit overrijsel,
in een plaatsje dicht bij atractiepark slagharen.

groetjes tamara

ronde 4

Hoi meiden,

Ik woon sinds 3 jaar in een dorp in de buurt van Venlo. Daarvoor woonde ik in een dorpje vlakbij Weert. Dus ook voor mij is het tanken in het buitenland een gewoonte. Wel grappig om ze te weten waar we allemaal vandaan komen.

Groetjes Angie

hoi,
Luek idee, ik woon in Utrecht sinds sept.2003 Hebbhet hiet erg naar m'n zin.

Terug
Bovenaan