Even wat anders.

Hallo allemaal,

Ik dacht, ik vraag eens iets anders aan de dames van het forum. Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar jullie allemaal vandaan komen. Lijktme leuk om te kijken of we een leuke mix van meiden uit alle provincieen hebben. Ik zal dus gelijk beginnen.
Ik kom uit 's- Heerenberg. Een klein plaatsje in Gelderland, op de rand van de Achterhoek. Als je bij ons de stad uit rijdt zit je in Duitsland. (Handig met tanken.)
Ik ben heel benieuwd waar jullie allemaal vandaan komen!

Groetjes, Kat

He Kat,

Ik kom ook uit Gelderland, namelijk uit Wezep. Dat ligt bij Zwolle, Kampen en 'tHarde in de buurt.

Leuk zo.n vraag, is inderdaad eens wat anders.

liefs Hester  

Hoi Kat!

Ik kom uit Bergen op Zoom, dat ligt in West Brabant tegen Zeeland aan dus hoppa, af en toe met de doggies lekker naar het strand. Officieel kom ik uit Amersfoort (bij Utrecht) en woon sinds 2 jaar hier. Ook zit ik 15 minuten van de Belgische grens waar ik óók lekker goedkoop kan tanken. De prijzen daar liggen zeker met 10 eurocent lager, voor euro95 dan....

Leuk idee toruwens Kat!! Nu kunnen we voor iedereen die wat schrijft een dialect erbij bedenken hahahahaha!!!

groetjes Jeannette

hoi,

Ik kom uit leiden..na mijn studie ben ik er blijven hangen..want ik heb 18 jaar in Arnhem gewoond en nu dus 12 jaar in Leiden. Wel lekker bij de zee..met 15 min. fietsen zit ik aan het strand..voorlopig blijven hier nog wel hangen.

issabel

Oh je wat ik wil vragen..zijn jullie dan nooit een beetje bang dat bekenden dit forum lezen en je verhalen zien ?

issabel

Kleine kans toch ?
Issabel is natuurlijk niet mijn eigen naam maar toch..

Hoi allemaal,

Ja, Issabel.... hihi alsof je mijn gedachten leest! Omdat ik gewoonweg geen jolige andere naam heb verzonnen gebruik ik hier mijn eigen naam (onder het mom van er zijn er nog meer...)! Maar inderdaad als ik nu dus ook vertel waar ik nu woon, maar waar ik oorspronkelijk vandaan kom dan maakt mij dit wel heel herkenbaar voor familie & vrienden hè?

Omdat ik deze anonimiteit wel heerlijk vind en graag een beetje incognito blijf ...... zal ik het er maar bij laten dat ik altijd in de provincie Zuid-Holland heb gewoont. Voor  ca. 25 jaar in een grote stad en nu dus  in een dorp.  Duidelijk hè?? .

Groetjes,
Brigitte    

Niet dat ik nu echt overweldigende bijdragen lever aan dit forum maar toch om jullie een beetje op de hoogte te houden. Ik ben dezelfde persoon als degene die hiervoor heeft geantwoord... ben op een idee gebracht en heb  een nieuwe id aangemaakt. Mooie naam hè?

Dus mochten jullie je eens afvragen wat met brigitte111 is gebeurd dan is dat bij deze bekend, toch??.

Snappen jullie het nog?

Hoi Kat,

We een leuk idee om eens van iedereen te checken waar al die meiden vandaan
komen. Nou van mij mag je het ook wel weten hoor.
Ik kom namelijk uit Diepenveen dat ligt bij Deventer ( overijssel).
Nou ja eigenlijk horen we nu bij Deventer.
Goed ik ben benieuwd waar de rest vandaan komen of er misschien nog wat uit de buurt komen. En ja ik snap ook dat er meiden zijn die er niet zo op te staan te springen dat iedereen weet waar ze bivakkeren.
Maar ja dat is hun eigen keus.

Groetjes astrid

Terug
Bovenaan