Even wat anders.

Hoi, Hoi,

Wat leuk om eens te informeren waar iedereen vandaan komt.

Ik kom uit Eindhoven...dus ook uit het Brabantse land.
Geen strand in de buurt hier...maar wel een dierentuin (Dierenrijk Europa) op fietsafstand, en natuurlijk het zeer bekende pretpark de Efteling en voor wat meer avontuur (Ehum) kunnen wij ook gezellig leeuwen, giraffen en olifanten  kijken in De Beekse Bergen....!
Zo  wat promotie voor het Brabantse land kan vast geen kwaad.

Groetjes

Hallo Kat,

Wij zitten niet echt ver  van elkaar...alhoewel ik afstanden zowiezo erg relatief vind.
Het gaat meer om bereikbaarheid dan afstand...maar dat terzijde.

Ik kom uit Dieren, een plaats aan de veluwezoom, in de driehoek Zutphen, Apeldoorn, Arnhem. Al die plaatsen liggen ongeveer 16km hier vandaan.

Veel mensen uit Gelderland hier.... maar ja da's dan ook de grootste provincie natuurlijk!

Liefs
Joanna

Hallo! Leuk idee dit! Ik ben ook een Gelderse meid, ik kom uit het land van Maas & Waal uit 'n 'durp'! Wel met een Brabanste inslag vanwege m'n familie maar ben hier geboren en getogen! Volgens mij staat Gelderland op 'n voorsprong niet?!?!

He Dames,

Idd leuk om even te zien waar iedereen vandaan komt. Ik ben geboren en getogen in Den Haag en woon sinds vier jaar op Ypenburg (vinex locatie bij Den Haag). Eind van dit jaar verhuizen we naar Pijnacker. Ga ik na 28 jaar in een dorp wonen.

Groetjes,
Daantje

Hoi meiden!

Ik kom Daantje en Issabel ondersteunen, zitten we tenminste met z'n 3-en in Zuid-Holland. Ik woon in Den Haag en hoewel goedkoop tanken er in deze regio niet bij is, ben ook ik lekker snel op het strand.

Overigens heeft mijn wieg in het brabantse  land gestaan en heb ik daar ook lang gewoond. En hoewel Gelderland op kop gaat, is er toch ook veel Brabant vertegenwoordigd, misschien niet als huidige verblijfplaats, maar wel in de roots. Dat telt toch ook wel een beetje???

Groetjes, Em

Hé Em,

Even een update hoor! We zitten met zijn viertjes in Zuid-Holland, ik kom er nl. ook vandaan! Ik bedoel ik wil er geen competitie van maken (ahum)  maaruh.... toch even een tussenstand voor de strijdlustigen onder ons.

Gelderland : 5
Zuid-Holland: 4
Noord-Brabant: 2
Overijssel : 1

Een aardige inhaalrace voor de Zuid-Hollanders, dus dames komop en laat je  horen!

Groetjes,
Brigitte

Terug
Bovenaan