<p>Spoiler ik heb de HAP al gebeld, ik hoef me geen zorgen te maken maar ik ben zo erg geschrokken dat ik het toch even kwijt wou. Misschien iemand die het ook heeft mee gemaakt..</p><p>Zoonlief (as zaterdag 6maanden) die is ong 2 weken verkouden geweest en flink hoesten. Vandaag dacht ik nog bij mezelf van ah, het gaat goed. Enkele keer nog hoesten, maar klonk als normaal hoestje.</p><p>Net een uurtje geleden werd hij huilend wakker, ging er vanuit dat hij honger had omdat hij om 23 altijd nog fles krijgt, maar nu was hij dus flink aan het blaffen en kortademig. Heeft wel 200cc gedronken. Voelde warm aan. Dacht aan koorts, maar tot 3x toe 36,3 gemeten.</p><p>Voor zekerheid hap gebeld, maar hun zeiden dat het geen onder temperatuur is, en dat ik even kon stomen. Wel terug bellen als hij minder goed adem krijgt. (Logisch!!!) </p><p>Ook echt net wanneer manlief, die nooit weg is, van huis is…. ?</p><p>hij ligt nu te slapen trouwens. Hoop zelf ook nog een beetje te slapen, maar merk dat ik even heel erg op spanning sta en adrenaline heb?</p><p>Iemand hier ervaring mee?</p>