Even wat kwijt..

Dankjewel voor de reacties. Wel fijn die herkenning al vind ik het wel sneu voor jullie kindjes! 

Hij dronk zijn fles inderdaad gewoon goed op. Had opzich wel idee dat hij genoeg adem kreeg, maar was waarschijnlijk ook gewoon de schrik ? Leek echt een zeehond ja.. normaal maken we daar grapjes over omdat hij op zijn buik op een zeehond lijkt alleen zonder het geluid ?
Hij sliep ook vrij snel weer na de fles+aanval maar ook door de temperatuur maakte ik me best zorgen. 
Sinds vanmorgen doet hij het weer goed voor de mensen die het willen weten ? Mana ook wel, maar maak me toch wel iets zorgen nog, of het is gewoon omdat ik niet geslapen heb ?

[quote quote=10494947]
Hoop dat het geen RS virus is. Vaak inderdaad gelezen dat het de ronde doet. Als ik dat woord alleen al hoor word ik kriegelig. Komt meer omdat je ook verhalen leest dat ze dan naar het ziekenhuis moeten, maar dat js natuurlijk niet in alle gevallen zo.
merkte je nog iets speciaals? 

Ja weetje liever te veel dan te weinig. Dan vinden ze me maar een zeur. Uiteindelijk is kortademigheid niet normaal. Ookal kunnen ze er in dit geval weinig aan doen..[/quote]Ja je hoort veel erge verhalen hierover, maar hoeft zeker niet zo te zijn. Bij ons ging het na een weekje alweer een stuk beter. Ik merkte verder niet echt andere symptomen. Hij was verder gewoon vrolijk en leek vrij weinig last te hebben. Hij was alleen wel veel aan het hoesten. De avonden/nachten waren voor hem het ergste gezien de benauwdheid

Ons mannetje was afgelopen weekend ook 6 maanden maar vorige week ook de hele tijd als een zeehond aan het hoesten en werd ook benauwder. Ik ben bij de huisarts geweest. Toen was hij natuurlijk net niet aan het hoesten. Ik heb een puf meegekregen en neusspray gebruiken om alles open te houden.

[quote quote=10495744]Ons mannetje was afgelopen weekend ook 6 maanden maar vorige week ook de hele tijd als een zeehond aan het hoesten en werd ook benauwder. Ik ben bij de huisarts geweest. Toen was hij natuurlijk net niet aan het hoesten. Ik heb een puf meegekregen en neusspray gebruiken om alles open te houden.[/quote] Ook overdag? Die zeehonden hoest was alleen op moment van de aanval. Overdag is die "normaal".  Ik gebruik verder ook veel zoutoplossing 

Terug
Bovenaan