even wat nieuwe onderwerpen....haha....wat voor werk doe je?

Wat doet iedereen voor werk, is het lang vol te houden?

Ik zelf werk als verzorgende in een verpleeghuis(kleinschalig) een heel verschil.
Dit doe ik gemiddeld 24uur per week.
En is gezien mijn wisselende werktijden super te combineren met onze zoon.
Ik wil eigenlijk proberen te werken, als het lukt tot 4weken voor die tijd, evt aangepast werk...
We zien het wel!
Groetjes Judith.

Hoi,

Ik werk 2 dagen van 9 uur bij de politie..

En dit is ideaal als je nog een kleine man thuis hebt rond rennen van 2 jaar oud

Esmé mv Kay

(12,5 wk zwanger)

Hi ladies,

Ik werk fulltime als secretaresse en ik heb een schoonheidssalon aan huis; dit doe ik gemiddeld 1 avond per week. Is nu wel even zwaar maar het is geweldig werk!

Groetjes Jannie

Hoi Hoi,

Ik werk in de gehandicaptenzorg, op een verzorgingsintensieve woning, ook onregelmatig dus en goed te combineren met de zorg voor mijn stiefzoon en dadelijk met de kleine. Ik merk alleen nu al (ruim 14 weken) dat het me erg zwaar valt, krijg nu al bekkenklachten, kan na een dienst haast niet meer lopen, dus morgen maar eens op zoek naar een goede fysio....

gr Mick

Hoi,

Ik werk in de thuiszorg.1a2 avonden per week en een weekend per 4 weken ,dan ochtenden en avonden.

Nu best pittig.Hoop het tot 6 weken vol te houden.Maar bij onze 3e moest ik ook met 6 maand stoppen ivm bekkenklachten.

groetjes,madre4

hallo allemaal,

ik werk als gymdocente  op een middelbaare  school. Bij mijn vorig    Zwangerschap heb ik dit tot 4 weken voor mijn uitgerekende datum volgehouden nu had ik ook een supper makkelijke zwangerschap. Ik hoop nu ook weer lang door te kunnen.

Groetjes Anne
trotse moeder van Levi ( 9-04-2007) En van ???????????? 11wk zwanger

Goedemorgen meiden,

Momenteel ben ik receptioniste/telefoniste, dus wel een baan die ik zo lang mogelijk tot de bevalling kan volhouden!

Groetjes Desiree
(10 weken en 4 dagen)

Hoi,

Ik werk twee en halve dag als journalist voor een aantal reis en lifestyle bladen.

Op zich prima te combineren, al probeer ik het reizen nu een beetje te omzeilen en is het in deadline periodes erg hectisch. Ik wil wel al zes weken voor de uitgerekende datum stoppen, dat heb ik de vorige keer ook gedaan en is me goed bevallen. )Heerlijk nog even uitrusten, babyshoppen etc. Bovendien kwam mijn dochter een week te vroeg, dan zou ik maar drie weken hebben en dat vind ik echt eren beetje te weinig.

Leuk om te lezen van iedereen!

Liefs, Marcia mv Puck en 13 wk zwanger

Terug
Bovenaan