even wat nieuwe onderwerpen....haha....wat voor werk doe je?

Hoihoi,

Ik werk als boekhouder/administratief medewerker en echt van alles en nog wat erbij (zoals deuren en sloten verkopen bij een slotenservice.
Ik doe het 3 dagen sinds vorig jaar oktober. Echt onwijs naar mijn zin. Ik ben de enige op kantoor, dus ik moet nu op zoek naar een vervanger voor mijn verlofperiode.

groetjes Maris

Hoi,

Ik werk als HR adviseur bij een non-profit organisatie, 4 dagen per week. Heel erg leuke veelzijdig baan op zich, maar de organisatie past niet zo bij me heb ik gemerkt. Ben dus een beetje om me heen aan het kijken naar andere bedrijven of organisaties.

Brengt me meteen op een ander onderwerp: zwanger solliciteren. Heeft een van jullie daar ervaring mee? Ik zelf wel en ben destijds (toen ik zwanger was van de eerste) wel aangenomen. Ik was toen nog niet zichtbaar zwanger maar heb het wel meteen gezegd bij de selectiegesprekken. Dat vonden ze geen probleem, gelukkig.

Ben benieuwd wat de ervaringen van anderen hiermee zijn.

Groetjes,
Roosmarijn

hoi ik ben thuis blijf moeder bevalt me prima kan wel gaan werken er bij maar dat levert niks op alles gaat dan toch in de oppas en auto reparatsies en boetes zitten. kan   wel zeggen van heb het druk met 3 kids maar het is maar net hoe druk je je maakt om alles dus het valt wel mee bij mij. ik kijk wel om mij heen als ik een leuke baan tegen kom reageer ik ook wel maar dan moeten ze je maar net aan nemen. bij mijn 3 zwangerschap ben ik wel aan genomen terwijl ik zwanger was heb  het niet gezegd toen dat ik zwanger was daarna wel was geen probleem had ook wel terug kunnen komen na mijn zwangerschap maar daar heb ik voor bedankt.

Hoi

Ik sta voor de klas (groep 3), nu nog fulltime (ben zwanger van nr1).
Ik vind het best zwaar hoor... ben ook veel misselijk, overgeven, moe.... en je moet er toch voor de volle 100% zijn....
Ik hoop dat het snel wat beter gaat en dan hoop ik dat ik het vol kan houden tot eind februari. Als ik 4 weken van te voren stop, dan valt precies de carnavalsvakantie ervoor en kan ik dus 5 weken van te voren stoppen! :)
Dan heb ik 12 weken erna. Als ik uitga van de uitgerekende datum (28 maart) dan zou ik na die 12 weken nog 3 weken moeten werken (2 of 3 dagen in de week) en dan is het weer zomervakantie!!!! Komt goed uit!

Groetjes, Mickje

Terug
Bovenaan