Even wat van me afschrijven

Meid, dat was heel erg schrikken. Maar je hebt het harstikke goed aangepakt!!!

Ach, en die ongelukken gebeuren gewoon, dus verwijt je niks. Zo is Eline bij ons eens van de commode gevallen toen ze 8 maanden was. Gelukkig bleven we allebei heel erg rustig (mijn man en ik dan, Eline uiteraard niet) en hebben we de dokterspost gebeld. Pas later kwamen de tranen en het "wat als....".

Wel fijn dat ze het topje eraan hebben kunnen zetten. Het mannetje zal best wel pijn hebben!

Nou kan me voorstellen dat jullie flink geschrokken zijn.
En zoals de andere meiden al zeggen een ongelukje zit in een klein hoekje.
Wij hebben het ook met Jaimey meegemaakt, was ook zijn vingertopje eraf.
Bijn ons kon het topje niet meer eraangezet worden, ik heb elke dag met een speciale zalf en verband schoongehouden.
Maar uiteindelijk is het helemaal goed gekomen alles is weer aangegroeid inclusief nagel.
Gelukkig dat kinderen nog jong zijn en sneller genezen en het vaak minder erg vinden als papa en mama.
Maar kan me voorstellen dat je je schuldig voelt maar niet doen hor.

Geef hem maar een dikke knuffel!

Nou kan me voorstellen dat jullie flink geschrokken zijn.
En zoals de andere meiden al zeggen een ongelukje zit in een klein hoekje.
Wij hebben het ook met Jaimey meegemaakt, was ook zijn vingertopje eraf.
Bijn ons kon het topje niet meer eraangezet worden, ik heb elke dag met een speciale zalf en verband schoongehouden.
Maar uiteindelijk is het helemaal goed gekomen alles is weer aangegroeid inclusief nagel.
Gelukkig dat kinderen nog jong zijn en sneller genezen en het vaak minder erg vinden als papa en mama.
Maar kan me voorstellen dat je je schuldig voelt maar niet doen hor.

Geef hem maar een dikke knuffel!

pfffffffffffff dat is schrikken jaaa gerum... maar ja je moet je zelf niet schuldig voelen kan toch altijd gebeuren!! Maar snap je gevoel...

Gelukkig bleef je cool en komt alles weer goed!

Groetjes Joyce

pfffffffffffff dat is schrikken jaaa gerum... maar ja je moet je zelf niet schuldig voelen kan toch altijd gebeuren!! Maar snap je gevoel...

Gelukkig bleef je cool en komt alles weer goed!

Groetjes Joyce

Terug
Bovenaan