Even zeuren gewoon omdat het kan

Balen, hopelijk is je gevoel niet juist. Veel zeg 150 eh. Ik spoot 75 en dan soms maar een halve portie. Anders ging t te hard. Zie je hoeveel verschil het kan maken.Ik snap dat het veel stress geeft. Zijn er evt. nog andere medicijnen? Ik zal di weer even bijlezen. Ik ben idd niet gerust voor die echo. zeker omdat ik er een flinke sauna dag op heb zitten vorige week en daar negatieve verhalen over lees. Geduld dus.
Wenser

@Wenser
Ik heb inmiddels een nieuwe discussie geplaatst...
Hoe voel jij je inmiddels? Al echt zwanger?? Mijn moeder was hier zondag heb ik het even over jou gehad die zei meteen ze moet zich niet druk maken hoor dat komt vast goed met haar echo!Lief hé dat iemand die jou helemaal niet kent dan toch zo positief is ik hou ook zielsveel van mijn moeder echt een toppertje!
Vandaag appte mijn oud collega dat ze nu 11 weken en 4 dagen zwanger is...31 oktober uitgerekend op mijn 1 jarig jubileum...het is namelijk mijn trouwdag...moeilijk want mijn zusje is ook rond die koers uitgerekend :S
Ik mag nu wachten op de duiveltjes om dan met een nieuwe start te mogen beginnen...
Hoop echt dat alles goed met je gaat!!
Dikke kusss
xxx Annemarie

Terug
Bovenaan