Even zeuren

A

Anoniem

Guest
Dag meiden...

Ik moet echt ff zeuren.
Ik heb afgelopen maandag mijn eisprong gehad. Gister nog een beetje builpijn , maar vandaag voel ik alweer helemaal niks. Geen builpijn meer geen zere borsten en niet overdreven moe.
Ik heb gewoon weer het gevoel dat het deze maand niks wordt, omdat ik nu al helemaal niks meer voel. Kweet het, het klinkt stom.
Ik werk op een drukkerij en help bijna iedere dag vrouwen met dikke buiken die blij geboortekaartjes komen bestellen. En iedere keer denk ik....DAT WIL IK OOK!!! Ben dan wel beetje jaloers hoor!
Maar goed het is voor mij pas de 2e ronde dus mag nog helemaal niet klagen (doe ik nu wel!)

Bedankt meiden voor jullie luisterend oor!

Liefs von

Hoi Von,

Tuurlijk mag je klagen, daar is deze site voor!!!
Kan me voorstellen dat je ook graag wilt!!!
Voor jouw komt zeker ook een tijd dat jij kaarten mag uitzoeken!!
Dus ga ik nu hard voor je duimen en dan komt het goed!!!

Succes!!!

Liefs Sandy

He meissie

bedankt voor je lieve reactie!
Tuurlijk hoop ik dat jij ook eens met zo'n dikke buik rond komt te lopen!

Herkenbaar hoor, von. Wij zitten in ronde 3 maar het gaat ons niet zo makkelijk af. Mijn vriend heeft moeite met vrijen op afroep en ik ben daar best over teleurgesteld. Wil gewoon het idee hebben dat we er alles aan doen om zwanger te raken. En voor mijn gevoel is dat de hele cyclus 2-3 keer in de week vrijen en de vruchtbare dagen iedere dag of om de dag. ben niet zo nuchter dat ik denk: het komt als het komen moet, en zo niet dan ook goed. Ik wil het ook en het liefst gister!!! Mijn collega's zijn zwanger, mijn zus is zwanger en mijn schoonzus is zwanger!! Kan er gelukkig wel van genieten om hun verhalen aan te horen. maar mijn ongeduld speelt me wel parten. Wordt volgende week 31 jaar en ben bang dat het voor ons qua leeftijd alweer wat moeilijker gaat worden. Daarnaast heeft mijn vriend zaadbalkanker gehad(en nu maar 1 bal) en werkt hij met chemicaliën. Dat zijn factoren die de vruchtbaarheid ernstig kunnen verstoren. Maar ja, moet mezelf af en toe eens flink toespreken, en dan gaat het wel weer.
Succes von, en ik hoop dat we snel van krijgen waarnaar we verlangen!
xxx Annette

Hoi,

Ik kan me je reactie heel goed voorstellen. Ik ga binnenkort stoppen met de pil (nog even een vakantie afwachten, geen zin om dan ongi te worden) maar het kriebelt al helemaal. Ik kan nu soms ook wel jaloers zijn als ik zwangeren in mijn omgeving zie.... Het liefst zou ik liever vandaag dan morgen al zwanger zijn.... Maar goed, er gaan meestal wel een paar rondes over heen. Geduld is een schone zaak, maar mijn gevoel denkt daar heeeeel anders over.
Allemaal veel succes gewenst!

groetjes

ik ken het gevoel, ook ik zit pas in ronde 2 maar ben vaak ook jaloers
als je eraan begint dan wil je het ook meteen, das logisch
zolang we elkaar maar hebben hier, dat scheelt een heleboel.
succes en het maakt niets uit om te klagen daar zijn we voor

Hoi Von,
Ik kan me helemaal vinden in je ongeduld... Ik denk wij allemaal wel.
Maar dat je nu niets meer voelt wil natuurlijk niet zeggen dat je niet zwanger bent!!!!
Want volgens mij voelen de meeste vrouwen in het begin helemaal niets!!!
Toen ik zwanger was van mijn zoontje voelde ik ook echt niets! Toen mijn ongi
niet kwam heb ik getest en die was echt duidelijk positief. Maar ook toen voelde ik
nog niets. Ik was al zeker 2 1/2 maand zwanger toen ik eindelijk wat in mijn lijf
voelde veranderen. Dus pin je er niet teveel op vast dat het niet raak is en dat je wat
zou moeten voelen. Zo werkt het meestal nou eenmaal niet.
Heel veel succes met wachten!!
Liefs Melanie

Ik vind het echt grappig om te lezen dat iedereen dat gevoel   van ongeduld heeft! Wij zitten ook pas in ronde 2, maar was vorige week echt super teleurgesteld toen ik ongesteld werd! Een vriendin van ons is ook zwanger, maar wij (mijn hubbie en ik) dachten altijd dat wij de eersten zouden zijn...haha.

Daarbij las ik zo vaak mee op dit forum dat mijn kerel echt zo iets had van; nou is het wel ff genoeg, doe maar rustig aan! Dus reageer ik maar niet heel veel op alle berichtjes en probeer ik niet iedere dag even te lezen; maar ik doe het toch. Het is veel te herkenbaar allemaal. Ach, maakt het allemaal uit, ik zie het maar een beetje als voorpret. Duurt de vreugde alleen maar langer door, toch?! En vraagt mijn hubbie iedere keer of er nog wat leuks gebeurt is op het forum, hij vindt het gewoon stiekum ook errug leuk allemaal, haha!

Allemaal heel veel plezier toegewenst, onze tijd komt ook zeker wel!!!!

Terug
Bovenaan