Even zeuren

zeker onze tijd komt nog wel

en weet je wat het is, als je besluit er niet veel mee bezig te zijn, je doet het onbewust toch

haha

Helemaal waar; ik zit nu alweer 2 uur achter de computer leuke dingen over baby's en buiken te lezen, en mijn cyclus te berekenen. Ik heb de afgelopen weken ook nog nooit zoveel opde kalender gekeken als nu! haha.

Ik ga nu maar s dapper opruimen ofzo....haha

groetjes!

Ja ik ben ook echt zo ongeduldig!! Wordt gewoon moe van mezelf.

Heb gewoon het gevoel dat het nooit zal gebeuren bij mij.
Slaat nergens op maar goed. Lijkt me geweldig gevoel als je zo'n test hebt en er staat zwanger op!
Dat zou ik echt eens willen meemaken!

volgens mij is het enige wat ik kan doen huilen,
ik ben een emotioneel persoon dus ik denk dat ik niet eens meer kan praten haha
kus

Nou dat zou ik ook doen ja!!!
Gewoon heel hard huilen als ie eindelijk zwanger aangeeft!!
Weet precies wat je voelt en dan moet je het ook lekker van je afschrijven!
Zelf eindigt   mijn 18e ronde alweer volgende week...
Tenminste dat zal natuurlijk wel weer..zo gaat het iedere keer...
Meid, het enige wat we kunnen doen is hopen en duimen en dat doen we dan ook keihard met zijn allen hier..
Veel succes!

Liefs Linnepinnie

Zelf ben ik nu net met de 2e ronde begonnen: lees de rode duivels zijn bijna verdreven.
Op dit moment ga ik er dus met frisse moed tegen aan. Maar het is en blijft toch een groot wonder: zwanger worden.
Kan me ook vreselijk boos maken als mensen tegen me zeggen: goh, ik denk dat wij 2 kinderen nemen. NEMEN,   tsja dan vraag ik je.
Op dit moment ben ik nog vrij ontspannen maar ik kan me voorstellen dat als je al een jaar of nog langer bezig bent dat de moed je soms in de schoenen zakt. En iedereen kan 1000 keer zeggen ach jullie tijd komt nog wel maar het lijkt me vreselijk. Daarom voor iedereen die al zolang bezig is ( maar ook voor de rest natuurlijk)een dikke knuffel. En alle glitters in jullie richting. VANGEN!!!!

Terug
Bovenaan