Ohhh sliep mijn dochter dan ook nog maar fatsoenlijk... Ze krijgt nu 2 kiezen en 2 tanden tegelijk dus slapen ho maar en jengelen volop! Ze slapat vanavond bij me ouders omdat ik morgen om 7 uur weer moet werken, maar heb er mooi optijd weg gebracht.. Opa en oma hebben even wat meer energie voor haar dan ik. Momenteel voel ik me vooral zo beroerd aan het eind van de dag en heb nog 3 ochtenddiensten en 1 avonddienst voor de boeg, dan ben ik 2,5 week vrij... Kijk er erg naar uit want als ik nu aan eten denk.. Bleeeeegh!
Ik vind het ook zo irritant dat er nog een taboe op rust voor 12 weken.. De meeste vinden het raar als je het verteld maar dan zouden ze me misschien iets beter begrijpen als ik me beroerd voel!! Schijt aan die 12weken regels! hahahhaha.
Wat stom dat je vriendin zo reageert? Frustratie misschien? Misschien heeft zij ook een kinderwens? Maar misschien had ze het gewoon echt niet verwacht en wist ze niet goed wat ze moest zeggen.. Althans, dat laatste hoop ik voor jou. Ik heb het laatst mijn vriendin ook verteld, die is tegelijk met mij met de pil gestopt in dec 2008. Ik heb dan al een dochter en meerdere miskramen achter de rug, zij is nog geen een keer zwanger geweest, zo sneu! Maar zelfs zij reageerde positief. Petje af voor haar!
Nu zou ik pannenkoeken eten, belt mijn mannetje, ik ben er bijna, begin maar vast met bakken! Nou kerel, je ken de pot op, je gaat zelf maar aan de slag hahahaha! Ook voor jou, een hele dikke knuffel.. Voelt goed, even zeiken zonder dat mensen zeggen: Je weet waar je het voor doet!
Ja natuurlijk weet ik waar ik het voor doe maar daar wordt het beroerd zijn niet minder van helaas..