Even zeuren...

Ik voel me zooooooo belabberd he... Getsie! Ik heb nog een dochter van 10 maanden rondlopen en voel me zo misselijk, hoofdpijn, koud, moe.. Bleeeeghh! Op naar maand 4... dan wordt de hele wereld weer wat mooier hahaha.

Iemand tips? Of is er iemand die even keihard met mij mee wil klagen?! :D

ja ik klaag gewoon effe met je mee, gelukkig voel ik me iets beter als jij. Maar was vandaag voor de 2de keer bij de vk, voor controle van het hartje. Helaas echo apparaat weg voor reparatie en met de doptone nog niks te horen.
Bah ik baal als een stekker, voel me op en top zwanger maar wil zoooooo graag die bevestiging van dat hartje horen/ zien.
Nu wachten tot 12 december, dan hebben we de termijnecho in het ziekenhuis.
Gisteren mijn vriendinnetje verteld dat ik zwanger ben, haar eerste reactie..... dat meen je toch niet he, serieus !!!! Wel dus ik maak daar echt geen grapjes over.
Daardoor gisteren toch wat langer wakker gelegen, hoopte bij haar toch wel op iets postitievers, maar goed niet dus.
Vandaag moe en chagerijnig, moest vanmiddag misselijk en wel gezellig gaan doen op het sinterklaasfeest van mijn werk
Bleh zoals je ziet ik klaag even met je mee

En als tip voor jou, neem vooral je rust als je meisje slaapt, je hebt nu al je energie nodig voor jezelf en je kleine meid. Dus schaam je niet om eens lekker op de bank of in bed te gaan liggen als zij slaapt.
Ik doe dat ook en merk dat het dan allemaal net iets beter gaat.
Voor nu in ieder geval heel dikke knuffels
groetjes Jacqueline

Ohhh sliep mijn dochter dan ook nog maar fatsoenlijk... Ze krijgt nu 2 kiezen en 2 tanden tegelijk dus slapen ho maar en jengelen volop! Ze slapat vanavond bij me ouders omdat ik morgen om 7 uur weer moet werken, maar heb er mooi optijd weg gebracht.. Opa en oma hebben even wat meer energie voor haar dan ik. Momenteel voel ik me vooral zo beroerd aan het eind van de dag en heb nog 3 ochtenddiensten en 1 avonddienst voor de boeg, dan ben ik 2,5 week vrij... Kijk er erg naar uit want als ik nu aan eten denk.. Bleeeeegh!

Ik vind het ook zo irritant dat er nog een taboe op rust voor 12 weken.. De meeste vinden het raar als je het verteld maar dan zouden ze me misschien iets beter begrijpen als ik me beroerd voel!! Schijt aan die 12weken regels! hahahhaha.

Wat stom dat je vriendin zo reageert? Frustratie misschien? Misschien heeft zij ook een kinderwens? Maar misschien had ze het gewoon echt niet verwacht en wist ze niet goed wat ze moest zeggen.. Althans, dat laatste hoop ik voor jou. Ik heb het laatst mijn vriendin ook verteld, die is tegelijk met mij met de pil gestopt in dec 2008. Ik heb dan al een dochter en meerdere miskramen achter de rug, zij is nog geen een keer zwanger geweest, zo sneu! Maar zelfs zij reageerde positief. Petje af voor haar!

Nu zou ik pannenkoeken eten, belt mijn mannetje, ik ben er bijna, begin maar vast met bakken! Nou kerel, je ken de pot op, je gaat zelf maar aan de slag hahahaha! Ook voor jou, een hele dikke knuffel.. Voelt goed, even zeiken zonder dat mensen zeggen: Je weet waar je het voor doet!

Ja natuurlijk weet ik waar ik het voor doe maar daar wordt het beroerd zijn niet minder van helaas..

hahahahhahahahhahahahaha je man pannekoeken laten bakken FANTASTISCH hihihiihihihihi lig in een deuk achter mijn pc
En mijn vriendin had het idd echt niet meer verwacht bij ons, dus aan de ene kant snap ik het wel, maar baalde ook wel een beetje
En ik mocht toch even klagen dus dat er gelijk maar bij gezet
Eet smakelijk straks en geniet van je rust vanavond,
misschien even lekker in bad?

xxx

Ey Jacqueline, wat vervelend die reactie van je vriendin. Kan me voorstellen dat je daar echt last van hebt. Ik kan me niks voorstellen bij de reacties van de mensen om jou heen en het moet zeker voor jou de pret drukken.

Als het helpt, ik ga graag met je vieren dat jij je vierde kindje krijgt, dat het leuk en bijzonder is en jouw/ jullie keuze!! En iedere keer als er weer iemand vervelend doet tegen je, gaan we op pad om het te compenseren!!! Wat mij betreft afspraak!!

Deal??

Liefs,

Onica

ja echt wel deal dank je wel lief van je
Mijn mannetje zei gisteren heel lief
Ik ben toch blij met jou
en dat is uiteindelijk het allerbelangrijkste, wij zijn heel blij met dit nieuwe leven
knuffels

Hey meiden, breek ff in van het mei forum!
Vermoeiend kan het zijn he! Mijn jongste is 13 maand en loopt net, nu ben ik 14 weken zwanger en ook erg moe.. Maar dat word langzaamaan beter nu!

En die reacties! Ik krijg ons 5e cadeautje...
Dus geloof mij ik weet er alles van! Ben door sommige mensen ( familie) niet eens gefeliciteerd.. De rest was enorm enthousiast!!!
Leg het maar naast je neer meid, bij onze 4e zeiden mensen, ongelukje zeker? Pff daar word ik erg kwaad om.. Dit keer durfde niemand dat meer vragen.. Ongelukje of niet, wat maakt dat uit!

Liefs

Terug
Bovenaan