Even zorgen uiten en bij hoeveel weken ben je bevallen?

Geen lekkende borsten en/of voorweeen gehad, met 41 weken bevallen van een gezonde dochter. Bevalling is spontaan op gang gekomen. 
 
Geen reden tot zorg hoor! Ik had ook geen lekkende borsten voor de bevalling en mijn voorweeen begonnen 48 uur voor de bevalling. Ben uiteindelijk met 39+4 bevallen.
 
Bij mijn eerste beviel ik exact met 40.0. Nooit voorweeën of harde buiken of lekkende borsten gehad. Wel begon ik met 39 weken dagelijks een stukje van m'n slijmprop te verliezen, dat was het enige voorteken!

Mijn tweede lag in stuit en dat werd een geplande keizersnede met 38.5. Maar ook toen nooit voorweeën ofzo gehad. Als ze die dag niet gehaald was, was ze denk ik ook nog wel minstens een week blijven zitten!

Nu 31 weken zwanger van de 3e. Deze keer wel veel bekkenklachten, harde buiken en gewoon een veel zwaardere zwangerschap. Maar ook nu denk ik dat deze baby gewoon tot rond de 40 weken blijft zitten. Wat ik ook prima vindt, ik hoop sowieso niet dat de baby eerder komt dan 37/38 weken gezien de periode daarvoor de baby toch nog klein en zwak is. Liever loop ik door tot 39/40 weken en zet ik een sterke baby op de wereld. Maarja, afwachten maar :)
 
Hoi, ik heb nooit lekkende borsten gehad, bij geen van beide zwangerschappen. Ook de voorweeen kwamen later, dus maak je vooral geen zorgen, je lichaam regelt dit! ??
Bij de eerste op de uitgerekende datum bevallen, bij de tweede 8 dagen over tijd.
 
Ik heb ook nooit lekkende borsten gehad tijdens mijn eerste zwangerschap en ook kreeg ik pas 2 dagen voor de bevalling (bewust) harde buiken! Uiteindelijk begon met 36+4 mijn bevalling en met 36+5 bevallen van een kerngezonde dochter!
 
Ik ben een halfjaar geleden met 39+6 bevallen, 1 dag voor uitreken datum. Ik zag het totaal niet aankomen, misschien 1 keer een week daarvoor 2 voorweeën gehad, verder helemaal niks! Borsten lekten af en toe maar ook niet overduidelijk. Helemaal geen zorgen maken! Het kan nog een maand duren haha, lekker uitrusten en genieten van de tijd dat baby in je buik zit!
 
Hier 3 kinderen. Geen idee wat voorweeën zijn, en ook nooit lekkende borsten gehad. Wel 3 keer ingeleid, maar dat was ivm hoge bloeddruk. En ik voelde mij juist aan het einde van de zwangerschap het best. Zelfs als ik over tijd liep. Die misselijkheid en vermoeidheid aan het begin… geef mij maar liever de laatste loodjes?
 
Ik heb volgens mij wel wat voorweeen gehad bij beide dochters maar niet echt al voortekenen. Bij mijn tweede braken ineens in de nacht de vliezen terwijl ik eigenlijk helemaal geen voortekenen had. Nu 28 WK en heb al weken dat ik af en toe toeschietreflex voel in mijn tepels maar niet echt lekken. Kan elke keer zo verschillend zijn.
 
Terug
Bovenaan