hallo allemaal
ik heb een zoontje van 2,5 maand oud en ben eigenlijk nooit meer weg,
vanmorgen moesten mijn man en ik even naar de stad voor wat dingen en mijn moeder paste even op,
mijn moeder is hatstikke goed met kinderen hoor maar toch voel ik me de hele tijd als ik weg ben dat ik naar huis moet,
zelfs als mijn man thuis is ga ik nooit weg eigenlijk of net na een voeding en ik zeker weet dat mijn zoontje even slaapt,
als ik weg ben voel ik me alleen maar gestrest want ik moet thuis zijn als hij een pamper moet of als hij moet eten, wakker word,
ik weet presies hoe mijn kind het lekkerst slaapt, enz enz,
is het wel normaal dat ik zo gestrest ben als ik weg moet ???
ik moet over 2 weken naar de tandarts ik zie er nu al tegenop omdat dat om een tijd is dat mijn zoontje altijd moet eten :S
ik wil gewoon alles zelf doen, pfff hihihi
zijn er meer moeders die dit hebben ???
of ben ik erg overdreven :S
groetjes Rebecca
ik heb een zoontje van 2,5 maand oud en ben eigenlijk nooit meer weg,
vanmorgen moesten mijn man en ik even naar de stad voor wat dingen en mijn moeder paste even op,
mijn moeder is hatstikke goed met kinderen hoor maar toch voel ik me de hele tijd als ik weg ben dat ik naar huis moet,
zelfs als mijn man thuis is ga ik nooit weg eigenlijk of net na een voeding en ik zeker weet dat mijn zoontje even slaapt,
als ik weg ben voel ik me alleen maar gestrest want ik moet thuis zijn als hij een pamper moet of als hij moet eten, wakker word,
ik weet presies hoe mijn kind het lekkerst slaapt, enz enz,
is het wel normaal dat ik zo gestrest ben als ik weg moet ???
ik moet over 2 weken naar de tandarts ik zie er nu al tegenop omdat dat om een tijd is dat mijn zoontje altijd moet eten :S
ik wil gewoon alles zelf doen, pfff hihihi
zijn er meer moeders die dit hebben ???
of ben ik erg overdreven :S
groetjes Rebecca