eventjes weg

Reisa zo makkelijk is dat niet en vooral niet bij je eerste.

Ik heb hier ook veel last van gehad en heb het nog steeds.. mijn dochter is bijna 6 maanden en nog laat ik briefjes achter voor mijn vriend. In november gaat ze pas een keer logeren bij opa en oma en heb nu al de zenuwen.

Ik vind het een normaal iets voor een moeder.
 
Niemand heeft ook gezegd dat het mákkelijk is, het is alleen noodzakelijk hihi. Je kunt namelijk niet 24/7 zelf voor je uk zorgen! Soms heb je een tweede persoon nodig..Eerste keus is dan natuurlijk papa in dit geval!

En wat je zegt over die briefjes, ik heb dat bewust NIET gedaan! Ook geen kleertjes klaargelegt 's morgens. Zeg er wel bij dat mijn vriend de eerste 6 maand een papadag had. Het laatste wat ik wilde was mij met die dag bemoeien. Nou ja ik wilde wel natuurlijk ;) maar heb mezelf gedwongen dit niet te doen! Mijn idee is namelijk dat je het dan zelf in stand houd; als je vriend vertrouwt op het feit dat jij het allemaal wel voorkauwt zal hij het ook niet zelf gaan onthouden, daardoor voel jij je weer geroepen om het op te schrijven etc etc etc...
Ook met de kleren; hij moest zelf maar zien wat warm of koel genoeg was en bij elkaar paste (zoniet liep hij zelf voor schut haha). Stel dat de kleine alles natspuugd, wat bij ons geregeld gebeurde, zou hij niet eens weten wat hij aan moest trekken..Kom op zeg, ze zijn volwassen (de meeste dan ;)!
Als je nooit de kans krijgt, kun je ook geen superpapa worden is mijn mening. Dan wordt je een onzekere papa!
Houden van is ook loslaten hihi!

Groetjes Sas
 
humm sas daar heb je wel een punt.. maar als ik niets zeg of kleertjes klaar leg dan weet ik wel dan loop ze in een korte broek met een maillot en een topje oid...

En ik leg altijd een briefje neer wat hij tegen de leidsters op het kdv moet doorgeven, zoals dat ze sinds dit weekend opvolgmelk drinkt en geen zuigelingenmelk meer. Hem maakt het niets uit, 'wat is het verschil maakt toch niets uit als de ene keer dit drinkt en dan weer dat'.....
 
Sabrina, ik heb dit ook wel met mijn eerste gehad. Maar niet in die mate. En is toch echt een kwestie van doen. En jij brengt je dochter toch ook naar een kinderdagverblijf? Daar vertrouw je de leidsters toch ook. De eerste keer hardstikke moeilijk, maar dat wordt makkelijker als je merkt dat het goed gaat. Als ik lees hoe Rebecca hier mee omgaat, dan vind ik dat niet normaal meer. Je kind bij de vader of oma achterlaten is een eerste stap die je echt moet nemen. En ik denk dat je dat dus echt gewoon moet doen en je er over heen moet zetten.
 
hallo,

ik ben nu al een paar keer eventjes weg geweest en het word al wat minder hihi,
maar briefjes of zoiets heb ik nog nooit gedaan hoor

binnenkort gaan we verhuizen en dan gaat mijn zoontje ook naar mijn moeder overdag zodat wij alles kunnen verfen en behangen enzo dus dan ben ik veel bezig en dan zal het wel wat minder worden,

groetjes rebecca
 
Weet je wat het ergste is Sabrina, als hij zegt; 'wat is het verschil maakt toch niets uit als de ene keer dit drinkt en dan weer dat'.....hij heeft nog gelijk ook! Het máákt namelijk helemaal niet zoveel uit als ze een keer tussendoor andere voeding krijgt in de komende weken. (even ervan uitgaande dat ze niet 5 dagen naar de opvang gaat)

Groetjes Sas
 
Weet je wat het ergste is Sabrina, als hij zegt; 'wat is het verschil maakt toch niets uit als de ene keer dit drinkt en dan weer dat'.....hij heeft nog gelijk ook! Het máákt namelijk helemaal niet zoveel uit als ze een keer tussendoor andere voeding krijgt in de komende weken. (even ervan uitgaande dat ze niet 5 dagen naar de opvang gaat)

Groetjes Sas
 
Terug
Bovenaan