eventjes

oh ja en veel plezier met je schoonouders.
zo'n dagje weg zal wel nodig zijn, en nu ze weten dat ze opa en oma worden helemaal speciaal, dat zal je schoonvader wel fijn vinden.
kus

Hai Fiep, en Moniek natuurlijk.

Fiepke, ik heb net op een ander berichtje van jou gereageerd, maar deze uitwisseling is meer 'tussen ons drie', vind ik. Anderen zijn wel welkom, hoor. Zo bedoel ik het niet, maar we hebben wel een beetje een band opgebouwd, zo voel ik het.
Wat ik daar ook zei, is dat ik na een paar dagen ook duidelijk minder voel. Het kan dus nog steeds!!! Ik ben wel optimistisch voor jou erbij! Mocht het misgaan , dan huil ik ook wel met je mee (is de laatste tijd weinig voor nodig...

En Moniek:
Leuk zeg, dat je het verteld hebt. Spannend, he?! Typisch dat sommiigen zo anders reageren dan je verwacht. Ga je het nu ook aan iedereen vertellen, of alleen nog aan familie?

Vandaag was trouwens geweldig! Met z'n vieren naar de kasteeltuinen van Arcen (misschien kneuterig, maar wel leuk). Daarna eten in Venlo. Het was echt top. lekker met zijn vieren zonder anderen erbij. Alle aandacht voor elkaar.
er was wel een minpunt vandaag, helaas. Mijn schoonvader verloor voor het eerst haar. Waarschijnlijk is hij nu binnen een paar dagen kaal. Hij gaat morgen naar de kapper om het te milimeteren. Hebben ze aangeraden in het ziekenhuis, dat is minder confronterend. Maar goed, dit nieuws heeft de leuke dag niet overschaduwd, gelukkig.

Moet nu snel weer weg, mijn man 'sommeert' me op de bank te komen zitten voor een film. Ik kijk starks wel even of jullie er al weer zijn geweest.

wat zijn jullie toch scheetjes
ik voel het ook zo, daarom zou ik het zo leuk vinden om ook zwanger te zijn, die band heb je, en woedel, jij woont ook nog eens niet zo ver weg...
maar goed
ik weet nog niets.
vertelde net in een berichtje dat ik nog niet ongi ben, dat ik keelpijn heb en weer wat gevoel in mijn borsten
weet je wat raar is, ik hoop steeds dat ik weer misselijk wordt haha
dan heb je tenminste een gevoel.
ik ga zo slapen moet weer vroeg op om half zeven zucht
morgen drukke dag dus reageer waarschijnlijk pas laat.
ik heb met mezelf afgesproken dat ik, niet boos worden, als ik vrijdag nog niet ongi ben, ik zaterdag ga testen.
omdat ik deze week nog werk heb denk ik dat de week vrij snel om zal gaan.
dat hoop ik tenminste
en het is al bijna dinsdag...
hihi

wat rot voor je schoonvader, trouwens, dat is zo confronterend he.
hoe is je man er eigenlijk onder, voor hem zal het ook wel dubbel zijn.
als ik ongi word laat ik iets weten, en ben ik weer misselijk of zo dan schrijf ik ook, maar ik hoop eigenlijk een beetje dat ik het druk heb deze week, des te sneller is hij om
wat zou het fijn zijn he, zo'n kleintje in je buik, negen maanden geen ongi en allemaal leuke reacties
en de kleertjes en spulletjes, maar vooral de baby, als hij of zij er eindelijk is want daar gaat het om droom droom.....
welterusten lieve mensen!
dikke kus

Ach meid, je moet helemaal zelf weten wanneer je gaat testen. Natuurlijk ben ik hardstikke benieuwd, maar dat hoeft voor jou geen reden te zijn om eerder te gaan testen! Gewoon doen wanneer het jou uit komt en wanneer jullie het willen, echt!
En ik ben er toch wel van overtuigd dat wij snel deelgenoot zijn van je nieuws.

Ik wens je een goede, drukke en snelle week, zodat je eindelijk meer weet!

Kuzz

EN???????????????????????????????????????
Heb je al getest, of weet je al iets meer???

nee heb nog niet getest,
is nog niets bekend, nog geen duivels gezien, en hopenlijk blijven ze ook weg.
maar je weet maar nooit.....
wil wel testen, maar durf niet zo goed, bovendien wil ik het niet gehaast smorgens vroeg doen voor ik ga werken

Terug
Bovenaan