Evi op vakantie! met fotootjes...

A

Anoniem

Guest
Hai meiden
Ben er nog steeds maar niet zo druk schrijvende...

We zijn 2 weken terug met de kleine op vakantie geweest naar Gran Canaria.
Was super!
Helaas was de terugvlucht een drama, Evi had middenoorontsteking, was echt naar, kleine volledig over haar toeren en uiteindelijk ook de andere passagiers..
Drinken geven, neusje sprayen, bekertjes met warme doeken, helaas mocht het allemaal niet baten... Was gewoon hele erge pech.

Maar verder vond Evi de vakantie een feest! Week lang papa en mama om haar heen, spaanse obers die dol op kindjes zijn (...en ze lachte heel selectief alleen naar de mannen... .. karaktertje van mama... hihi)
Zwemmen vond ze overigens niets! Water was niet warm genoeg voor mevrouw!
Zit nu op het werk en helaas geen foto's hier van Evi al spartelend en gillend in het zwembad.

Maar wel deze...  Evi en mams

En hier Evi in haar spaanse baby-bedje! Helemaal grote pret!

Overigens hebben wij voor de kleine een eigen paspoort, iemand schreef daarover in een ander topic.
Dit is handig in het geval een van de 2 ouders wat mocht gebeuren in het buitenland (wat natuurlijk niet zo handig is!). In dat geval kan de kleine nog steeds reizen met de andere ouder!

Hopelijk met alle andere ukkies alles goed!
Kus van Evi en Daan

Wat een heerlijkheid is het toch, jullie zien er vrolijk en blij uit, jammer van de terugvlucht (vooral voor de kleine meid,jammer voor de anderen).
Dus voor jullie zit het er alweer op, wij gaan over 6 weekjes naar Italie naar een heel kindvriendelijk park aan het Gardameer, heerlijk kijk er erg naar uit.

Wij hebben allemaal een eigen Identieteitskaart of paspoort inderdaad voor dat soort dingen,of als opa en oma ze een dagje meeneemt zodat ze kunnen aantonen dat ze hun eigen kleinkinderen bij zich hebben als er onverhoopt iets zou gebeuren.

Groetjes, Angel

Oh, wat een leuke foto's!
Ben erg benieuwd naar meer foto's, wij gaan over 2 maanden op vakantie naar Kreta!

Nog goede tips verder?

Groetjes Fennie en Jente

Hai Angel en Fennie
Lekker dat jullie bijna op vakantie gaan!
Tips...
- Mocht je iets van verkoudheid bespeuren even van tevoren langs bij de dok, kan hij oortjes bekijken.
- Bij start en landing laten drinken
- Neusje klaren dmv neuspray bij verkoudheid
- Aan cabinecrew vragen om bekertjes met warme vochtige doekjes, deze zet je tijdens start en landing op de oortjes
- Bij inchecken vragen of je op een rij geplaatst kan worden waar ze nog extra stoel vrij hebben (hadden we heen en terug geregeld). Kan kleine beetje zitten en spelen.  Heenreis vlogen we met de Martinair, toen comfort class geboekt, was erg prettig. Krijg je ook dvdspelertjes bij, Evi keek op haar gemakje tekenfilms met speler op schoot.
- Verder hadden we nogal wat overgewicht... 15 kilo  (en heb het uiteraard over de koffers! nouja..) door met name de voeding.  Opvolgmelk zou ik uiteraard  meenemen en  klein flesje diksap... Als je aan pyamapapjes doet, dat hebben ze wel in het buitenland van Nestle en fruithapjes... wij gaven Evi vers fruit als wij gingen ontbijten.. en dat was meestal een uurtje of 9 of half tien. Als ik dit van tevoren had geweten, had dit een hoop gesjouw gescheeld!
- Zwemluiertjes mee!

Ivm nieuwe veiligheidseisen mag je geen flesje water meer mee door douane.. (had ik mee voor diksap en flesjes...) Leng je melk al van tevoren aan en je diksap, als het om babyvoeding gaat zijn ze iets makkelijker namelijk.
Flesje water namen ze dus in, in Spanje terug deden ze makkelijker.

Zodra ik andere foto's bij de  hand  heb laat ik ze zien!

Liefs!

Hoi, bedankt voor je tips, maar wij gaan met de auto, en die zal aardig volgestouwd gaan worden... hahahahaha. Het scheelt dat we een grotere zoon hebben (bijna 5) en dat we er al een paar keer geweest zijn, dan weet je meteen wat er daar te krijgen is aan voeding enzo........  
Ben ook benieuwd naar de rest van de foto's.....

Groetjes, Angel  

Wat een leuke foto's ik kan bijna niet wachten voordat wij weggaan.
Nog 4 weken en dan Turkije here we come!

Liefs Ilse mv danique

Super!!!
Ik kan ook niet wachten tot 8 juni, wij gaan dan (met de auto) 2 weken naar Zuid-Frankrijk. Ben ook heeeel benieuwd hoe het zal zijn die eerste vakantie met pukkie!

Grtz. Poppetje71 mv Isa

PS: ik laat Isa denk ik in ons beide paspoort bijschrijven, ook dan kan ze verder "reizen" als een van ons onverhoopt iets overkomt.

Ohw, heerlijk zeg! Ze lijkt wel een beetje bruin geworden...

Nog 28-en-een-half nachtje en wij gaan ook!!!

Terug
Bovenaan