Evi op vakantie! met fotootjes...

Haha Toulouse... jullie vertrekken midden in de nacht dus!

Bruin... nee hoor, ze heeft alleen maar in de schaduw gehangen en dan ook nog met factor 50 op! Maar die foto was binnen, dus vandaar beetje andere kleur waarschijnlijk.

Wat heerlijk, iedereen met vakantieplannen!
Ik riep  na de terugreis dat ik alleen nog maar naar centerparcs zou gaan, zo heftig was ze in paniek en aan het krijsen van de pijn! Nu bijna 2 weken later zou ik het wel weer aandurven!

En ehhh Angel...  tips waren merendeel voor de vliegvakanties bedoeld uiteraard... en zo te lezen ben jij al wel pro om met ukkies op vakantie te gaan!

Zodra ik meer foto's heb zal ik ze showen!

Allemaal goed weekend!

liefs

phoeee, best eng als ze van paniek huilen, brrr...

We twijfelden of we zouden vliegen of rijden naar zuid-frankrijk maar nadat ik een lijstje met spullen had gemaakt die meeMOETEN, ahum, lijkt het verstandiger te gaan rijden. Niet veel zin in, normaal vertrekken we lekker overdag en zitten we een paar uurtjes later aan de borrel in de zon... hmmmmmmm

En, o ja, ik ben niet zo’n held in vliegtuigen, hihi

Dus ik had bedacht dat we dan maar midden in de nacht moesten gaan rijden, slaapt Stijn tenminste nog een hele poos in de auto. Ach het heeft ook wel wat, picknikken in de berm enzo...

Hoi Daan, jaaaaaa,ik ben super pro wat dat betreft heb ik al een beetje ervaring met op vakantie gaan, maar ben dan weer geen pro wat vliegen betreft.

Ik begreep het wel hoor...hahahaha maar altijd handig om tips uit te wisselen toch?

Groetjes, Angel

Terug
Bovenaan