A
Anoniem
Guest
Hoi en help!
Runar is nu ruim 5 maand en sinds een week heeft hij een hele droge, ruwe exceemachtige huid.
Het is razendsnel gegaan van een paar ruwe plekjes naar zijn hele lijf (behalve de achterkant en zijn gezicht)
Hij krabt er goddank nog niet aan en lijkt er ook geen last van te hebben, maar we zijn superbang dat hij ook zo'n ellende met de huid gaat krijgen, wij zijn nl. allebei allergisch voor bv soorten fruit, huisstofmijt, katten, etc. en mijn vriend heeft sinds een paar jaar ook last van constitutioneel exceem. Zijn we nu overbezorgd en hoort het er een beetje bij, gaat het wel weer over?
Of kunnen we er nog wat aan doen? Hij krijgt in principe alleen nog borstvoeding.
Sinds een paar weken geleden doen we af en toe flesvoeding van de natuurwinkel - als ik moest werken of een nacht door wilde slapen, omdat het kolven zo moeizaam ging.
Maar die flesvoeding staat er nu echt alleen voor nood, we zijn zoveel mogelijk weer bv aan het geven! Scheelt dat het vakantie was deze week, heb ik mooi voorraadje bv kunnen invriezen voor aankomende werkweek!
Wie herkent dit met zo'n onrustige huid (zoals het cb het noemde)?!
En wat doen jullie er aan?
Groetjes Edith, mamma van Runar