Extra kilo's

Hallo allemaal,

Hoeveel kilo zijn jullie aangekomen tijdens de zwangerschap?

Ben zelf 27 weken zwanger en al 11 kilo aangekomen (heb geen gekke eetbuien of rare zwangerschaps tiks). Nu moet in de laatste 3 maanden het meeste gewicht er nog bij komen.
De kilo's zitten echt waar ze horen te zitten....op mijn buik.

Hoor graag hoe het bij jullie is.

Groetjes,
Charlie

Hey,

Morgen ben ik 37 weken en ik betn tot nu toe 10 kilo aangekomen. De laatste week heb ik wel vreetbuien, ik snak naar alles wat zoet is.

Bij mijn eerste was ik in totaal 12 kilo aangekomen en bij mijn tweede 14 kilo.
Ik zal de laatste 3 weken toch geen 4 kilo meer aankomen neem ik aan.....

Hi,

Hier iemand van 16 weken en maar 1kg aangekomen. Mijn vorige zwangerschap was ik in totaal maar 5kg aangekomen. Ik wacht nu wel weer af hoe het gaat lopen.

Gr. Tamara.

Bij mn eerste ben ik 10 kilo aangekomen. Eigenlijk heel geleidelijk vanaf 20 weken steeds een halve kilo. Dat zat ook alleen op mn buik.

Nu ben ik 3,5 kilo aangekomen en zit op de 28 weken. Het lijkt er dus op dat ik weer op de 10 kilo ga eindigen. Ook nu zit het alleen nog maar op mn buik.

Ik moet erbij zeggen dat ik bij de eerste veel trek had in groente en fruit, terwijl ik nu juist ontzettend vaak trek heb in frituur en zoetigheid... Blijkbaar maakt het bij mij voor de kilo's niet uit!

Hoi hoi

Ik ben bijna 35wk zwanger en nog niets aangekomen.Ik ben eerst 3kilo afgevallen en die zitten er nu weer aan,maar kan nog wel wat aankomen de laatste weken.
Bij mijn zoontje was ik 4kilo aangekomen en dat is ook niet echt veel.Bij mij zit alles op de buik van achteren kun je ook niet zien dat ik zwanger ben.
Maar het is heel normaal om 12 tot 15 kilo aan te komen.

Groetjes Anita

Terug
Bovenaan