Extra kilo's

Ik ben 21 weken en zo'n 5 kilo aangekomen. Bij de eerste ongeveer 14 en bij de tweede 15 kilo. Dus dat zal het nu wel weer worden.

Overigens was het met een paar weekjes er ook weer helemaal af. ALleen het model is nooit meer helemaal geworden wat het vroeger was, haha.

Hoi,

allereerst: laat je niet gek maken door angst om aan te komen. Ik hoorde laatst van iemand dat ze 35 kilo was aangekomen, en dat het er binnen een half jaar allemaal af was. Zelf ben ik nu 38 weken zwanger van de derde. Bij mijn oudste was ik 5,5 kilo aangekomen, bij de tweede bijna 7, en nu zit ik op 6 kilo. Scheelt elkaar niet echt veel. Wel heb ik enorme trek in vette en zoete dingen, net als bij de vorige zwangerschappen. Ik doe er nu minder dramatisch over en geef soms toe aan een vreetbui, want na de bevalling is het meeste er zo weer af, helemaal als je borstvoeding geeft! Ik moest bij beide keren flink eten om niet te veel af te vallen! Bovendien merk ik dat mijn maag veel minder plek heeft en ik zit dus veel sneller vol, hebben jullie dat ook?

Ben nu 19 weken en al 7 kilo aangekomen! Ook vakantie gehad in de tussentijd dus daar zullen ook wel 2 kilootjes vandaan komen... Nu blijv ik al een aantal weken stabiel, dus hoop dat het nu wat rustiger aan gaat met al die extra ballast!

Ik ben nu 21 +1 wkn en was 4 kg afgevallen en daarna 3 kg aangekomen, zit dus nog 1 kg onder mijn startgewicht, wel heel gek eigenlijk hoor, als je ziet dat ik bij mijn eerste 31 kg aangekomen ben! Is dit een eitje! :)

Terug
Bovenaan